متغيرة

متغيرة @mtghyr

عضوة فعالة

أخواتي مين نجحت في التخلص أو التخفيف من ترهل كبير في البطن والصدر بواسطة الرياضة فقط

علاج السمنة والنحافة

أخواتي مين نجحت في التخلص أو التخفيف من ترهل كبير في البطن والصدر بواسطة الرياضة فقط :icon33:
و أضع خط كبير تحت كلمة كبير يعني ترهل وااااااااااااااااضح
أنا الحمد لله وزني بدأ ينقص و بحاول أداوم على الرياضة يوميا و هذا شيء مش سهل بالنسبة لي أبدا بس عشان أنجح و أستمر لازم أسمع تجارب ناجحة و مشجعة بس أمانة عليكم تكون مجربة شخصيا أو من شخص تعرفوه كويس لأنه للأسف كثير ناس تشيل الترهل بعمليات التجميل و بعدين تقول سوينا رياضة و بس
منكم الرد و مني خالص الشكر و الدعوات
18
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

أم زهـ14ـورة
أم زهـ14ـورة
أنا عندي نفس المشكلة إلى لآن لم أجد لها حلا
متغيرة
متغيرة
أم زهورة هلا يا رب يتجاوبوا البنات معنا و يرفعولنا معنوياتنا بتجاربهم صدقيني والله مش كرهانة السمنة قد كرهي للترهل والله بشع ومهما نزلتي وزنك ما يبان كثير عليكي
متغيرة
متغيرة
أم زهورة هلا يا رب يتجاوبوا البنات معنا و يرفعولنا معنوياتنا بتجاربهم صدقيني والله مش كرهانة السمنة قد كرهي للترهل والله بشع ومهما نزلتي وزنك ما يبان كثير عليكي
أم زهورة هلا يا رب يتجاوبوا البنات معنا و يرفعولنا معنوياتنا بتجاربهم صدقيني والله مش كرهانة...
ماكانش دا العشم يا بنات معقولة مافي جبر خاطر ???
أكتب الموضوع أمس ألقاه اليوم في الصفحة 7 ???
:icon33: :(
MANO_7
MANO_7
اختي الغاليه صدقيني مفيش حل للبطن غير الرياضه والتمارين الخاصه بالبطن روووووعه في النتائج انا اقوم بالرياضه في نادي رياضي للتخسيس وزني نزل والحمد لله البطن مش قادره اقولك بقت متقسمه ازاي بعد الترهل نتيجه ولادتين قيصريتين والله علي مااقوله شهيد
شيخه الكويت
شيخه الكويت
ان شاء الله البنات يفيدونا لاني اعااااااااني من نفس المشكله