doadoa

doadoa @doadoa

عضوة جديدة

6 سنين ونص شوفو أخر الأخبار

تأخر الحمل

مساء الخير يا احلى منتدى ازيكم عاملين ايه يا بنات عاوزكو فى موضوع محيرنى وانا عاملة ابكى من الصبح وأقول خير ان شاء الله
طبعاً الجواب باين من عنوانة انا بقالى فترة متجوزة ست سنين ونصف وربنا لسه مرزقنيش بالحمل ادعوالى
هخش فى الموضوع يا بنات النهاردة حلمت انى جئت جدتى الله يرحمها وتركت عندنا الحذاء وقولت دا حذائى
بس تستغربو لاقيت الفردتين مش زى بعض وقولت لماما واختى فى الحمل دول مش زى بعض؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و حماتى اول مشفاتنى الصبح قالتلى حلمتلك حلم جميل جداً خير ان شاء الله شكلك هتجيبى بنوتة زى القمر
حلمت انى جبتلها طبقين بتقالى طبق فيه خضار جميل وصابح والوانة زاهيا وطبق فى حاجة بيض لبن مش متزكرة لأنى بمجرد مسمعت الكلام دا قعدت ابكى وخفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليكون هيحصلى مشاكل لأنى انا عايشة فى بيت عيلة وسلفتى عن جد عندها نقص انا خايفة هى ماشاء الله اول متزوجت تانى شهر حامل وربنا كرمها اخر كرم وحملت عالأربعين وسقطت و حملت تانى وربنا كرمها عقابلنا ان شاء الله
يا بنات ارجوكم اى وحدة عندها تفسير للكلام دا تقوال وعلى فكره حصل مشادة كلامية بيني وبين سلفتى اليومت تفتكرو يا بنات ايه اللى هيحصل هحمل والا فى مشاكل والله اعلم ارجوكم عاوزة اطمئن و شوفلى معنى الأحلام دى ايه او الروئيا دى ربنا معاكم ومعانا انا عندى هرمون الحليب عالى وجوزى يعانى من بعض الضعف فى الحيوانات المنوية
عاوزكم ترود عليا
بحبكم فى الله
23
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

دمــ,,,,ـــــوووع
الله يرزقك بالحمل عاجلا غير اجل يارررب ..
انا مااعرف افسر بس اذا تبين ارقام مفسرين احلام من السعوديه ابشري .........
ام باسل ومحسن
ام باسل ومحسن
الله يرزقك بالاولاد والبنات ويفرحك فيهم
ام عبدالله 3
ام عبدالله 3
هلا والله
حبيبتي قولي خير ان شاء الله ولاتاولينه شر لان الحلم على جناح طائر اذا فسر وقع
ان شاء الله تفسيره فرج لك باالدنيا والاخره
golden eye
golden eye
انا برضه صار لي 6 سنين ،، و اختي صار لها اكثر من عشر سنين و شافت في الحلم انو الرسول صلى الله عليه و سلم في يده رغيف عيش و قسمه نصين و اعطاها نص و هي اكلته و الرسول اخذ النص و سبحان الله حملت طبيعي ،، بالرغم عندها مشاكل في الانابيب ،، بس ما فسرت الحلم ،، بس حكت لنا عليه
ملح يقووطر
ملح يقووطر
ان شاء الله راح تحملين بأذن الله