don
don
مشــــــــــــاء الله موضوع مميز تم اضافته في المفضله تقبلوا مروري
مشــــــــــــاء الله موضوع مميز تم اضافته في المفضله تقبلوا مروري
لو كنتى شاطرة وعايزة فعلا براهات اللى بالى بالك وتحفه واخر دلع شوفى حد يجيبلك من امريكا وارخص من هنا كمان وحقولك على نوع حلو بس اشوفلك لسه عندى العلبه ولا اترميت

عربيه نقل كاااااااااااااااااااااااااااااملة:06:

على فكرة انا كنت وريتكم فى الملفات بتاعتنا كذا نوع من الشواية دى لو تفتكروا وكنت عمللكم الفرخه فى نفس الشواية بس بايركس
بصى يا اميرة الشواية دى ليها اشكال كتير فى السوق بتاعه لوزة دة شكل وفيه عمودين جنب بعض علشان لو عندك عزومة وعايزة تعملى فرختين وفيه شواية عبارة عن عمود وسلكة علشان تحطى الفرخه فى العمود وممكن لحمة او كفتة على السلكة علشان لو عايزة تعملى عدة انواع من الشوى فى نفس الوقت
وفيه بتاعتى بايركس كأن العمود محطوط فى منتصف صينية بس كدة بقى ماتضطريش انك تحطى العمود فى صينية بها ماء بالعكس انتى ممكن تقطعى خضار فى الصينية دى اللى تحت الفرخه وحيستوى من البهريز اللى نازل من الفرخه
وانا بفضل انك قبل ماتدخلى الفرخه الفرن لفيها بورقه فويل علشان تستوى كويس وتستوى بسرعه قبل ماتحمر وبعدين تشيلى الفويل وتدخليها تانى تحمر وحتسنوى وتبقى تحفه طعم ولون حتى لو كانت فرخه كبيرة

على فكرة السجادة اللى فى توقيع الاخت فراشة حتلاقوها بتتباع فى ميدان الجامع فى مكتبة اسلامية امام الجامع الافغانى ب 5 ج كل الالوان
don
don
don don :
لو كنتى شاطرة وعايزة فعلا براهات اللى بالى بالك وتحفه واخر دلع شوفى حد يجيبلك من امريكا وارخص من هنا كمان وحقولك على نوع حلو بس اشوفلك لسه عندى العلبه ولا اترميت عربيه نقل كاااااااااااااااااااااااااااااملة:06: على فكرة انا كنت وريتكم فى الملفات بتاعتنا كذا نوع من الشواية دى لو تفتكروا وكنت عمللكم الفرخه فى نفس الشواية بس بايركس بصى يا اميرة الشواية دى ليها اشكال كتير فى السوق بتاعه لوزة دة شكل وفيه عمودين جنب بعض علشان لو عندك عزومة وعايزة تعملى فرختين وفيه شواية عبارة عن عمود وسلكة علشان تحطى الفرخه فى العمود وممكن لحمة او كفتة على السلكة علشان لو عايزة تعملى عدة انواع من الشوى فى نفس الوقت وفيه بتاعتى بايركس كأن العمود محطوط فى منتصف صينية بس كدة بقى ماتضطريش انك تحطى العمود فى صينية بها ماء بالعكس انتى ممكن تقطعى خضار فى الصينية دى اللى تحت الفرخه وحيستوى من البهريز اللى نازل من الفرخه وانا بفضل انك قبل ماتدخلى الفرخه الفرن لفيها بورقه فويل علشان تستوى كويس وتستوى بسرعه قبل ماتحمر وبعدين تشيلى الفويل وتدخليها تانى تحمر وحتسنوى وتبقى تحفه طعم ولون حتى لو كانت فرخه كبيرة على فكرة السجادة اللى فى توقيع الاخت فراشة حتلاقوها بتتباع فى ميدان الجامع فى مكتبة اسلامية امام الجامع الافغانى ب 5 ج كل الالوان
لو كنتى شاطرة وعايزة فعلا براهات اللى بالى بالك وتحفه واخر دلع شوفى حد يجيبلك من امريكا وارخص من...
بصوا بقى انا نسيت اقولكم على اهم محل وانتى جاية فى مكرم عبيد ( مع خالص اعتزارى لكل اللى ساكن خارج مدينة نصر ) حتلاقى السلاب على ايدك اليمين تروحى انتى داخله شمال حتلاقى محلات جنب بعض فرن وسوبر ماركت وهكذا ..... حتلاقى فى وسطهم محل

مش حقولكم بقى تشتروا اية وماتشتروش اية بس انتى روحيله ان شاالله من 7 صباحا حتاخدى احلى بوتى كرواسان وبوتى دانش وبوتى باتيد بالجبنة وبالزعتر وبالبسطرمة وبالسوسيس ....الخ حلو جدا جدا

لكن كله الا البوتى دوناتس 4 انواع
حبيبة ابراهيم
ماشاء الله جوعتينا يا أبلة دون :)
ROSHANA
ROSHANA
don don :
بصوا بقى انا نسيت اقولكم على اهم محل وانتى جاية فى مكرم عبيد ( مع خالص اعتزارى لكل اللى ساكن خارج مدينة نصر ) حتلاقى السلاب على ايدك اليمين تروحى انتى داخله شمال حتلاقى محلات جنب بعض فرن وسوبر ماركت وهكذا ..... حتلاقى فى وسطهم محل مش حقولكم بقى تشتروا اية وماتشتروش اية بس انتى روحيله ان شاالله من 7 صباحا حتاخدى احلى بوتى كرواسان وبوتى دانش وبوتى باتيد بالجبنة وبالزعتر وبالبسطرمة وبالسوسيس ....الخ حلو جدا جدا لكن كله الا البوتى دوناتس 4 انواع
بصوا بقى انا نسيت اقولكم على اهم محل وانتى جاية فى مكرم عبيد ( مع خالص اعتزارى لكل اللى ساكن خارج...
دينا قفشتكككككككككككك
ايه العلبة التركواز اللى في الصورة دى!!!!!!!!!! اقول اقول
( بس تصدقى فكرة حلوة انا جبتها ومش عارفة اعمل بيها اية عشان مش وقت كحك:hahaha: هجيب باتية وكرواسون واحطة فيها ان شاء الله)

وفعلا المحل ده حاجتة حلوة اوى جبت مرة باتية صغنن محشي بسطرمة كان رائع جدا وعجب بنتى اوى ومقولكوش بأى يعنى اية عجب بنتى اصل الهانم مبيعجبهاش العجب ربنا يهديها
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
فعلا يا دون يا عسل

بانينو حاجاته حلوة جدا جدا

جربت الفطير المشلتت اللي هناك رائع و المنين خرافة العادي و الرجيم

و علي طول بشتري من عنده خبز السن و توست السن

حاجاته لا يعلي عليها