Ommoyomna
Ommoyomna
السؤال ده للأخت روشانا

يا ترى بتجيبي كريم باراشوت منين؟

أنا دايخة عليه ومش لاقياه حتى عند العزبي وسيف وعلي إيمدج

انت جبتيه قريب؟؟
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
لورزة فعلا محل نيو يورك في حجات بتبقي لزيزة للبيت قوي و سعرها رخيص طيب سوأل حد يعر ممكن اعمل شعري هاي ليت بكام و هو تقريبا طولة وسط يعني زي مني زكي في الاعلان بتاع بانتين مع الفرق :39: و لو في كوفير محجبات تاني كويس و حد مجربة في منطقة مصر الجديدية و مدينة نصر
لورزة فعلا محل نيو يورك في حجات بتبقي لزيزة للبيت قوي و سعرها رخيص طيب سوأل حد يعر ممكن اعمل...
بصي في كوافير في السراج مول بتاع نورا حلو اوي كنت بعمل شعري يه قبل الحجاب في الدور الاخير

و في كوافير مش فاكره اسمه بس هو كان شريك نورا في المحل بتاع السراج فتح جنب جاد الي في عباس العقاد

يعني و انتي في عباس العقاد ادخلي الشارع اللي علي نصيته جاد و امشي علي طول هتلاقي الكوافير علي الشمال تنزليله بسلالم بس طبعا فيه رجاله

و مش عارفة اسعار الهاي ليت كام لاني عمري ما فكرت اعمله

و في محل كوافير في ستي ستار صحبتي علي طول بتعمل شعرها هنالك

افتكر انه في الدور اللي تحت كنوز ( كنوز ده كافيه في الدور بتاع خان الخليلي )

و في المحل ده واحد لبناني صحبتي عملت هاي ليت عنده بس اكيد غالي طبعا
ROSHANA
ROSHANA
بعد اذنك يا لولو هاوصف وصفة تانية يمكن توضح

شوفى يا منى انتى قولتى قبل كدة انك عارفة الابيارى اللى مكرم عبيد امام حديقة الطفل

كويس

امشى بعدة على الرصيف شوية كمان هاتلاقى شارع على يمينك فيى سوق ومكتوب يافطة اسواق زهران

هاتخشى الشارع اللى جنب الابيارىيمين فى اول شمال يقابلك هو رابع عمارة على الشمال

وعشان ماتهوهيش اول ما تخشى الشارع يمين بعد الابيارى اسالى اى بوابة او اى محل هايشاورلك علية مش بيعد خالص

انا لسة واحدة قايلالى علية من يومين ورحت الابيارى يوم الجمعة وعديت عليه بس لقيته قافل
ROSHANA
ROSHANA
السؤال ده للأخت روشانا يا ترى بتجيبي كريم باراشوت منين؟ أنا دايخة عليه ومش لاقياه حتى عند العزبي وسيف وعلي إيمدج انت جبتيه قريب؟؟
السؤال ده للأخت روشانا يا ترى بتجيبي كريم باراشوت منين؟ أنا دايخة عليه ومش لاقياه حتى عند...
انا بيجيلى من برة الحقيقة بس انا فاكرة انى بشوفة هنا بس مش فاكرة فين
ROSHANA
ROSHANA
هاجرب الراجل ده يا منى فى جيبة