tamatiaa
tamatiaa
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
ام باسل مرسي يا حبيبتي علي النصيحة
ودون ان شاء الله اجربها واقولك ايه الاخبار
أمل وزئردة ومووتي بردوا نصحوني وقالولي اللي فيه النصيب بس يا موتي مش كتيير الطماطم كدا؟؟

غير انكم ماشاء الله متعاونين اكتشفت حاجة جديدة ......ايه هي بقي
أني الوحيدة اللي مبعرفش اعمل الشوربة دي حلو
ERA
ERA
don don :
بقى كده يا دون بتبعتى سلامات للكل وتوصى mooty عليا :16:

اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

:( :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33:

Noody بجد ميرسى على الفريزر احلى عقاب فى الجو ده

mooty لما تبقى تجربى الساليزون نبقى نتفق على الفرن :16: اوكى

وبعدين انا اخترعت تورتاية دديدة النهاردة ومش هادوق حد منها هه :16: :icon33:
ghidaa
ghidaa
بصوا بقى انا عملتها بالسلمون يوم فى غذاء للعائله وكانت كنوع مقبلات وفى يوم ثانى حطيت بدل السلمون جمبرى ضغير واستخدمت النودلز الى بالجمبرى ولم اضع بروكلى على الاطلاق فى يوم ثانى حطيت تونه وكانت روووووووووووعه يمكن عشان انا بحب التونه جدا وحطيت على التونه شرائح بصل مع الخلطه السابقه اتمنى تعجبكم وان شاء الله احط لكم حاجات ثانيه بس اول ما اجربها ان شاء الله
بصوا بقى انا عملتها بالسلمون يوم فى غذاء للعائله وكانت كنوع مقبلات وفى يوم ثانى حطيت بدل السلمون...
سلام
شوفي يا دون انا شفت رد الآخت ام يحي تمام xenical الاشهر فعلا لكن معلهش
من واقع مهني حاليا في البيت على كل افضل يتاخد بعد check up
علشان الفرق بين جسم الواحد عن الثاني
انا فعلا لسة ما نزلتش علشان اجيب الآسامي المتواجدة بالظبط لكن كل اللي انكتب هو فكرة عمل الحاجات الموجودة عموما
و لنا لقاء اخر و تكملة
مبروك لهدهودة :icon28:
don
don
don don :
مانحرمش يا غيداء ومعلش حستناكى برضة لحسن العملية أزمت على الاخر شكرا يا هبهوبتى بس برضة حتتعلقى معاهم وخلى البرتو يحوشك....وانتم يا بنات حالا حتتعلقوا
عاشقة زوجهاوابنها
بصوا بقى انا عملتها بالسلمون يوم فى غذاء للعائله وكانت كنوع مقبلات وفى يوم ثانى حطيت بدل السلمون جمبرى ضغير واستخدمت النودلز الى بالجمبرى ولم اضع بروكلى على الاطلاق فى يوم ثانى حطيت تونه وكانت روووووووووووعه يمكن عشان انا بحب التونه جدا وحطيت على التونه شرائح بصل مع الخلطه السابقه اتمنى تعجبكم وان شاء الله احط لكم حاجات ثانيه بس اول ما اجربها ان شاء الله
بصوا بقى انا عملتها بالسلمون يوم فى غذاء للعائله وكانت كنوع مقبلات وفى يوم ثانى حطيت بدل السلمون...
ايه اخبارك ايه الججمال ده كله تسلم ايدك دون ربنا يكرمك انا مش ملاحقه اعمل حاجه وانتى عارفه بقى الوقت مقطع بعضه معايا معلش منت عايزه اسالك سوال هو ينفع مع الكبده البانيه يتقدم معاها ايه غير المكرونه وشكرا يا جميل اصلى بصراحه زهقت من المكرونه ونفسى اغبر
:27: :39:

هبه عامله ايه جميل انى شفتك هنا واكلاتك جميله وباين عليها لذيذه تسلم ايدك :27: