مشتاقة للقاء الله
حبيباتى, اذا اردتي حبيبتي ان تشغلي وقت فراغك وتستغليه بما هو مفيد ويعود عليكي بمكسب ؟؟؟؟؟ هناك شركة تجميل اسمها "my way" وهى شركة شاملة منتجات للتنظيف وبعض الأكلات الخفيفة والمشروبات وأعشاب طبيعية وعلاجية والكثير والكثير والمهم ان كل ده بأسعار خرافية وعروض أكثر من رائعة بجد فرصة لزيادة الدخل واللى يضيعها من ايده يكون خسران,في مصر والسعوديه تبيع منتجاتها عن طريق تعيين وكيلات لها فى كل مكان يقومون بالدعاية و البيع. وكمان كل شهر بتنزل كتالوج جديد بعروض مختلف وفيها منتجات مختلفه 1. تسجلين نفسك كعضوة فى الشركة عن طريق ارسال لي مسج خاص بيبيانتك وعنوانك وهي تصلك لحد البيت ..والاشتراك ب 10 جنيه بس ..............وبيصلك كتالوجين وكارنيه العضوية وبالنسبه لاهالي السعودية 30 ريال 2. سيصلك كارنيه العضوية و كتالوج به المنتجات و اسعارها, و لكل منتج عدد من النقاط, هذه النقاط تستخدم لكى تحصلى على هديتك. 3. تقومين بالدعاية و البيع بين اصدقائك و اقاربك... 4. تقومين بطلب الطلبية, و قبل ان تطلبيها تقومين بتجميع النقاط, اذا كان العدد 75 فلكى هدية تختارينها من بين هدايا معينة, تقومين بطلب الطلبية و الهدية فتصلك حتى البيت (حسب العنوان الذى ستسجليه), و اذا كان العدد125 هناك هدية اغلى. 5. الفاتورة التى ستصلك مع المنتجات سيكون خصم 25% على كل المنتجات, اى ان لكى مكسب 25% وايضا فيه عروض علي المنتجات ... انا في انتظار من يحب الاشتراك ............
حبيباتى, اذا اردتي حبيبتي ان تشغلي وقت فراغك وتستغليه بما هو مفيد ويعود عليكي بمكسب...
ياكثر الدعايه على هذه الشركة كل وحده تشترك تطرح علينا
الموضوع مكرر عده مرات
اسأل الله التوفيق والسداد
القطرة الندية
لحقوا يابنات
الاشتراك ببيزون
مجاني
ولا يعوض
وعندهم عروض شهريه حللللللوه
من تشتري بقيمة 500 ريال تدخل على السحب
*****بالذهب *****
وغيره وبينزلوا تخفيضات على مجموعات العطور باسعار رائعة
يالله قبل لا تنتهي الفرصة
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?p=4238564#post4238564
عـــذبه
عـــذبه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا عندي بظاعه وبغيت مندوبات في الامارات إلي تشوف نفسها تقدر تكسب زباين بنتفاهم على الخاص وإن شاء الله بترظيكم الفوايد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا عندي بظاعه وبغيت مندوبات في الامارات إلي تشوف نفسها تقدر...
شو نوع البضايع ... وتبين مندوبات من اي منطقه .. ؟؟
ملكة النجوم
ملكة النجوم
الي حابة تشترك في شركة اوريفليم تراسلني
وعن قريب جدا سوف يكون اخذ المنتجات من الشركة في خلال ساعات للي داخل الرياض وخلال يومين للي خارج الرياض .
أم وعودي
أم وعودي
بنات اللي مشتركه بشلاكة كولايا تقولي لاني أبغى أسجل فيها تكفون ردو علي بسرعه

وعلى فكره اللي تبغى تشترك في شركة فورايفر تقولي وأنا أسجلها عن طريقي