لمسة جروح3
لمسة جروح3
يعني شعرك اساسا >>> ناااعم جدااا لكن! مو سايح؟ ثم >> تبينه يصير سايح ! ثم بعد الخلطة ,, صار ناشف!! ثم وضعتي له حمام زيت كل يومين ثم يصير سايح؟؟؟؟؟؟ غير انه اساسا ناااعم جدااا!! يعني ! الخلطه فادتك بــ ايش!! ما فهمت؟ موفقه اختي !!
يعني شعرك اساسا >>> ناااعم جدااا لكن! مو سايح؟ ثم >> تبينه يصير سايح ! ثم بعد...
:30: :30: :30: :30:
لمسة جروح3
لمسة جروح3
يعني شعرك اساسا >>> ناااعم جدااا لكن! مو سايح؟ ثم >> تبينه يصير سايح ! ثم بعد الخلطة ,, صار ناشف!! ثم وضعتي له حمام زيت كل يومين ثم يصير سايح؟؟؟؟؟؟ غير انه اساسا ناااعم جدااا!! يعني ! الخلطه فادتك بــ ايش!! ما فهمت؟ موفقه اختي !!
يعني شعرك اساسا >>> ناااعم جدااا لكن! مو سايح؟ ثم >> تبينه يصير سايح ! ثم بعد...
ام تقى وسلمى
ام تقى وسلمى
up
up
:26: للرفع:26:
أمة الله ابنه عبد
طيب الاخت الى من مصر وعملتلك شعرك ام اسراء انا كمان من اسكندريه وكنت عايزه اعمله بس خايفه لو ممكن توضحيلى اكتر التجربه معاكى بالتفاصيل الممله بعد اذنك وفعلا شعرك لونه بقا اسود اوى ولا ايه كام سعرها من فضلك بسرعه لحسن شعرى بايظ وخايفه اعمل فيه حاجه طمنينى الله يخليكى
طيب الاخت الى من مصر وعملتلك شعرك ام اسراء انا كمان من اسكندريه وكنت عايزه اعمله بس خايفه لو ممكن...
السلام عليكم حبيبتي

إذا كان شعرك أصلا بايظ يبقى لازم ترسلي رسالة لأم إسراء و تسأليها عن حالة شعرك بالضبط و هي تقولك النصيحة الصحيحة:26:
ام اسراء2000
ام اسراء2000
السلام عليكم حبيبتي إذا كان شعرك أصلا بايظ يبقى لازم ترسلي رسالة لأم إسراء و تسأليها عن حالة شعرك بالضبط و هي تقولك النصيحة الصحيحة:26:
السلام عليكم حبيبتي إذا كان شعرك أصلا بايظ يبقى لازم ترسلي رسالة لأم إسراء و تسأليها عن حالة...
:) جزاك الله خيرا وجعله في ميزان حسناتك:)
:26: انت فعلا انسانه اصيله مع العلم اني عملت لك شعرك واخذت الأجر:26:
:26: غيرك تعبونى جدا بالرسائل الخاصه وبعد ما استفادو لاحس ولاخبر:26:
:26: ولا حتي كلمة شكر من كل قلبي ادعي لك بالتوفيق وان يسخر الله لك زوجك:26:
:26: ويجعل حياتك كلها سعاده لاانك انسانه طيبه واصيله وعمله نادره في هذا الزمن:26: