بدايات
بدايات
اللهم ارزقني حسن الخلق
الغنادير
الغنادير
بارك الله فيك غاليتي

اتمنى حسن الخلق والتأني في اتخاذ القرارات وطوولة البال

والخلق الي ودي اتخلص منه العصبيه مع الكل وبالذات اطفالي ماعرف اتصرف معاهم بسبب العصبيه الزائده :44:
يكسروون خاطري بعد ماعصب او اصرخ يأنبني ضميري
AZAHRA
AZAHRA
ايه هي المفاجاة شوقتينا ......بلا بقه ما تلعبيش باعصابنا

طب اقولك على حاجة .....قوليلي وانا مش حاقول لحد :22: هههههه
خولة-تونس
خولة-تونس
العزة...
التواضع...
العفة...
حفظ اللسان...

الحياء...
الإيثار...
الصدق...
الصبر.
الحرية3000
الحرية3000
الخلق اللى مش موجود بالدنيا هو احترام الصداقة وان الاصدقاء يكون بينهم صدق واخوة بجد ويكونوا مع بعض فى الفرح وفى الشدة
مش احكى لصديقتى كل شىء واشركها معى فى كل موضوع ولمل تتصل بالتليفون فى اى وقت ارد ولما اجى اتصل بها حتى لو للاطمئنان تقول لى انا ماعنديش الرغبة فى الكلام او ماتردش عليا من اساسه ولمل يجيها مزاجها تتفضل عليا بمكالمة
ايه رأيك انت فى أخلاق مزيفة كده فى الدنيا (انا ما بحبش النفاق ولا الكذب ولا الزيف)
يا ريت تفيدنى برأى حضرتك لان واضح انك خبيرة

اِلـهي كَيْفَ اَدْعُوكَ واَنَا اَنَا .. وَكَيْفَ اَقْطَعُ رَجائي مِنْكَ واَنْتَ اَنْتَ .. اِلـهي اِذا لَمْ اَسْاَلْكَ فَتُعْطيني فَمَنْ ذَا الَّذي اَسْأَلُهُ فَيُعْطيني .. اِلـهي اِذا لَمْ اَدْعُكَ فَتَسْتَجيبَ لي ، فَمَنْ ذَا الَّذي اَدْعُوهُ فَيَسْتَجيبَ لي .. اِلـهي اِذا لَمْ اَتَضرَّعْ اِلَيْكَ فَتَرْحَمْني فَمَنْ ذَا الَّذي اَتَضرَّعُ اِلَيْهِ فَيَرْحَمُني .. اِلـهي فَكَما فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسى عَلَيْهِ السَّلامُ وَنَجَّيْتَهُ ، اَسْاَلُكَ اَنْ تُصَلِّيَ عَلى مُحَمَّد وَآلِه ،ِ واَنْ تُنَجِّيَني مِمّا اَنَا فيهِ وَتُفَرِّجَ عَنّي فَرَجاً عاجِلاً غَيْرَ آجِل بِفَضْلِكَ وَرَحْمَتِكَ ، يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ .