don
don
ronii ronii :
صباح الخير انا مش داخلة هنا تاني :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: ولا حد بيعبرني و لا صباح الخيرولا تسلم ايديك ولا الدموووووع :icon33: :icon33:
صباح الخير انا مش داخلة هنا تاني :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33:...
مسقعة القرنبيط

قرنبيطة
نص كيلو عصاج
كوبايتين عصير طماطم
ملح وفلفل و معلقة سمنة
الطريقة
قطعى القرنبيط وردات صغيرة واسلقية
ضعى صلصة الطماطم على العصاج
ضعى السمنة فى مقلاية وضعى عليها القرنبيط وشوحية خفيف
رصصى نص وردات القرنبيط فى طبق فرن
وعلى الوش طبقة عصاج ثم طبقة قرنبيط
غطى الطبق ودخلية الفرن لحد ما يغلى تخلى النار على درجة افل
لحد ما يشرب الصلصة كلها
رصصى شرائح الطماطم على الوش لحد ما يستوى ويحمر
وبالهنا والشفا
la rosa
la rosa
مساء الخير
عمتلهم سمك مقلى وجيت ارد عليكم يا حضرات
يادون مش بمزاجى اصله جاى من السفر وهنتجوز ويرجع يخلص ورقى ويبعتلى ان شاء الله يعنى هروحله على اخر 9 ورمضان اول 10 فخمتو يا قمر؟؟؟
بينى وبينك انا كده مبسوطه اهو الواحد يرتاح شويه من البيه طول نهار رمضان مش يعمل ععريس ويلزقلى
وبعدين انا حفظه جزء عم بس يا موتى الدور والباقى على ناس يا حرام هتحفظ القرأن كله وبعد ما يخلصه كمان هنقوله اعد اعد ولا ايه يا هانم
don
don
فى اية يا رونى ؟عاملة دوشة لية ؟؟ وعاملة رعب لسمسمة و موتى لية ؟؟ما انا قلتلك اول واحدة تسلم الايادى وشكلها يفتح النفس وكفاية انها بالصور هو احنا حننهب ؟؟؟؟؟
موتى على عينى وراسى انكم تقضوا السهرة على اد الامكانيات بس برضة متستخصروش فى نفسكم ومجتش من ليلة لان دى احلى ايام بينكم دى الزكريات الجميلة فأنا من رأى ام ياسمين تقريبا انك تقضيها نيلى بتبقى لزيزة قوى لما المركب بتمشى بيكم لمدة الساعتين بس اوعوا تتخانقوا لحسن السمك جعان خلى بالك
don
don
مساء الخير عمتلهم سمك مقلى وجيت ارد عليكم يا حضرات يادون مش بمزاجى اصله جاى من السفر وهنتجوز ويرجع يخلص ورقى ويبعتلى ان شاء الله يعنى هروحله على اخر 9 ورمضان اول 10 فخمتو يا قمر؟؟؟ بينى وبينك انا كده مبسوطه اهو الواحد يرتاح شويه من البيه طول نهار رمضان مش يعمل ععريس ويلزقلى وبعدين انا حفظه جزء عم بس يا موتى الدور والباقى على ناس يا حرام هتحفظ القرأن كله وبعد ما يخلصه كمان هنقوله اعد اعد ولا ايه يا هانم
مساء الخير عمتلهم سمك مقلى وجيت ارد عليكم يا حضرات يادون مش بمزاجى اصله جاى من السفر وهنتجوز...
بت يا لاروز عايزة ترتاحى منه وانتم لسة متجوزتوش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امال لما تتجوزوا حتقولى اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
don
don
بس جدعة ........انتى كدة تربية ايدى بجد ......................مايجبها الا لاروز