ser.nuha
ser.nuha
انا زيك مابحب البيكو غرزه اصليه بالرغم من انه المفرش روووعه
ان شاء الله تلاقى طلبك بس شوفى باترون واضح وسهل علشان ماتملى منه
وربنا يساعدك وتعملى المفرش لزفافك
غفران ..
غفران ..
غفران بتتكلمي جد ؟؟ :huh: هتشتغلي مفرش للسرييييييييييييير :blink:... ده ياخد منك شغل أد ايه ؟؟ و تخلصيه إزاي ؟؟:unsure: بس بجد .. باسم الله ما شاء الله على همتك الله يديمها عليكي و يبارك لك في وقتك :icon18: و بصراحة كل اللي حطتيه حلوين قوي :icon31:... أنا زيك احترت في مين الاحلى
غفران بتتكلمي جد ؟؟ :huh: هتشتغلي مفرش للسرييييييييييييير :blink:... ده ياخد منك شغل أد ايه ؟؟ و...
ايوه جد , عملت البطانيه ليش ما اعمل مفرش , الحماس فيني و ان شاء الله ما اكره الكروشيه بعدو .
هو الصراحه انا لمااشتغل شغله كبيره كذا لازم اعمل بريكات في الشغل و اشتغل بشي ثاني صغيير لو عساها ورده اتسلى فيها , ما احكر وقتي على شغل كبييير ,
و بيتنا لسا عليه ست شهور و قابله للزياده , ان شاء الله الحق اخلصه ,, :)

اشكر لك تشجيعك و كلامك العسل ..
غفران ..
غفران ..
شكررررا لك وموفقه عجبني هذا أكثر إشي مع إنه شغله يطول
شكررررا لك وموفقه عجبني هذا أكثر إشي مع إنه شغله يطول
انا عجبني بس لو كنت بعمله بالوان ,:( ببالي الشغل بيكون ساده , و لان بس لونين عندي و حكرت الشغل على لون واحد بس ,,

بتشجيعكم ان شاء الله ماراح اطول فيه اكثر من اللازم ..
على فكره انا ادمج خيطين في الشغل عشان احصل على نتيجة مختلفه نوعا ما عن المفارش , و عشان الشغل بيكون اسرع ,, :icon28:
غفران ..
غفران ..
انت قصدك كروشيه مع قماش زي الصوره صح يا غفران ترى فيه عضوه عملت لها مفرش قماش وكروشيه يهبل ما شاء الله احلى من الكروشيه لحاله انا اقول دخي عليه قماش لاني خايفه عليك تكرهين الكروشيه من ملل شغل المفارش لانه كبير وراح ياخذ وقت ويتعبك وويبي يحوم كبدك وانت ما نمتي عليه >>>كلن يشوف الناس بعين طبعه الله يعينك ويقويك ونشوف منك احلى مفرش انت قدها وقدود
انت قصدك كروشيه مع قماش زي الصوره صح يا غفران ترى فيه عضوه عملت لها مفرش قماش وكروشيه يهبل ما شاء...
هو فعلا نتيجة الكروشيه مع القماش روعه , بس انا ابيه كروشيه 100%
و زي ماذكرت , اني ما احكر الشغل بالشي واحد بس , ان شاء الله ما امل منو ,,

شكرا لتشجيعك .. :)
غفران ..
غفران ..
alreda alreda :
مشكورة جزاكى الله خير
مشكورة جزاكى الله خير
اشكر تواجدكم ,,
يجزينا و يجزيكم آمين ,, :)