nannoo1010

nannoo1010 @nannoo1010

عضوة جديدة

تجربتي مع كريم بي بي وكحل مايبليين

المكياج والعطور

اليوم روحت اشتريت كريم بي بي من مايبلين بعد بحث ومشاورات مع من استخدموة وبرضة نصحتني بيه البنت اللي بتبيعة في سيتي ماكس انا في العادي بستخدم بودر كومباكت بس لما صرت انزل الصباح اعطي دروس يوميا بقيت احس انه تقيل على البشرة فكنت عايزة استخدم شيئ خفيف وما يبين ويداري اي عيوب بالبشرة
اولا انا بشرتي دهنية وفيها شوية احمرار بالخدود وقليل من البقع الداكنة من الحمل ولون بشرتي بيج فاتح يعني تاني درجة بعد الابيض المهم هذا شكل الكريم

تم تعديل الصورة...الإشراف

كان في عرض في سيتي ماكس نازل من 50 ريال ل 32 ريال وهذا شجعني اجربة اخدت افتح لون حصلتة وجربتة وانا بالسيارة ما انتظرت علشان لو طلع كويس اشتري منه قبل العرض ما ينتهي ملمسة خفيف مثل اللوشن وبعد ما جربتة ما حسيت بفرق بشكل بشرتي وقلت انتظر شوية وبعد شوي حسيت بس بشوية توحيد باللون لكن ما حسيت باي تغطية وعيوب البشرة ما اخفاها وبصراحة اصيبت بخيبة امل مو علشان الفلوس لانة رخيص بس علشان كتير مدحوة وانا كنت محتاجة شيئ خفيف وبعد ساعة بشرتي كانت بتلمع فما بكرر التجربة

اما بالنسبة للكحل فالبنت اللي بتبيع هي اللي شجعتني لاني بجيب كحل من مصر وما احب اغيرة بس قلت اجرب وهذه صورتة

وسعرة بعد العرض 21 بجد خطير لونة داكن ما ساح حتى بعد 4 ساعات ولما جيت غسلتة ما طلع بسهولة غير لما استخدمت مزيل ماكياج العيون اتمنى تستفيدوا من التجربة وياريت اللي جرب كريم بي بي مناسب وفعال يخبرني ولو لقيت تفاعل بنزلكم تجربتي في كريم النهار والليل من ايستي لودر وكلارنس
24
7K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

مشاااااعر أنثى
مشاااااعر أنثى
الله يعطيك العافية 
انا ما قد جربت 
كحل مابيلين 
بس كثيير يمدحونه 
بس  بعد كلامك 
برووح اشتريه 
اما بالنسبة لكريم بي بي
الى الان ما لقيت شي مناسب لي 

مشكوورة يا قلبي على ذكر تجربتك