**strawberry
**strawberry
انا بكندا..
بالنسبه لام باسل ياقلبي امتحنيه شفهي مع زوجك ولا احد يترجملك من عندهم..
انا امتحنت عادي اول ماجيت..بس ممكن مقاطعه عن اخرى يختلف..
نوفا سكوشا..الامتحان 40 سؤال {20 } اسئله عاديه و{20} اسئله على الساين
ولك تغلطي بس 4 لاجل تعدين..
zahrit alkamelia
zahrit alkamelia
اختى عادى قوى قلبك اولها بس الخوف
انا فى امريكا امتحنت اول شى النظرى ونجحت وبعد 6 شهور ابتمتحنى العملى والحمد لله اخدتها بس فى البدايه كنت خايفه وكان زوجى يشجعن ويحكيلى سوقى وانتى مرتاحه ولا كانه حدا وراكى
والحمد لله الآن عادىبس اهم شى تكونى رايقه ومو متربكه وانت بتسوقى وتكونى دائما منتبهه وما تتركى انا بشجعك اتكملى لانه بالفعل شعور غير شكل اى شى بدك اياه بتروحى تتسوقى حاجياتك من غير انتظار زوجك
أين العدل
أين العدل
اخواتي انا اخذت الرخصه بالامارات وجئت الي كندا فانكوفر قدمت الامتحان الاششارات بالعربي 3 مرات وبعد اسبوع قدمت الشارع زوجي دربني رسبت اربع مرات والمره الخامسه حلفت اذا لم اخذها ان ابطل القياده ولكنني نجحت وبكيت من الفرحه وظللت احمدالله ساعه بدون انقطاع000سقت في ابو ظبي 3 سنوات وفي الاش الاردن 2 شهرين لا تخفن قوة القلب والايمان بالله اهم شئ0000وهنا لا يظلمون احد المهم الالتزام في ابو ظبي دافعت اكثر من 5 الافد درهم اما هنازوجي دربني
ورد و كادي
ورد و كادي
رخصه السواقه اخذتها قبل اسبوعين والحمد لله المشكله الان اني خايفه اسوق لوحدي من غير مايكون زوجي جنبي ومتنكده طول الوقت وخايفه اضيع في الشارع او ادخل هاي وي بالغلط والله سرت احس بالم في بطني وصداع كل ما اتخيل اني رايح اتحمل مسؤليه سياره لوحدي ياريت تطمنوني هذا الاحاسيس طبيعيه وياريت كل وحده تحكي تجربتها اول ما بدات تسوق وايش الحاجات المضحكه الى حصلت معاها وكيف المفروض اتصرف
:(
jumanh
jumanh
رخصه السواقه اخذتها قبل اسبوعين والحمد لله المشكله الان اني خايفه اسوق لوحدي من غير مايكون زوجي جنبي ومتنكده طول الوقت وخايفه اضيع في الشارع او ادخل هاي وي بالغلط والله سرت احس بالم في بطني وصداع كل ما اتخيل اني رايح اتحمل مسؤليه سياره لوحدي ياريت تطمنوني هذا الاحاسيس طبيعيه وياريت كل وحده تحكي تجربتها اول ما بدات تسوق وايش الحاجات المضحكه الى حصلت معاها وكيف المفروض اتصرف :(
رخصه السواقه اخذتها قبل اسبوعين والحمد لله المشكله الان اني خايفه اسوق لوحدي من غير مايكون زوجي...
مبروووووووك

ان شاء الله نسمع انك تشاركي بالراليات:42:

ماعندي خبره بس دخلت اشجعك