gosy
gosy
معليش عندي تعليق... صح في كلام جارح بدون سبب وأحيان تكون بس وجهة نظر تخالف وجهة نظرك وهنا قد تصير بعض المشاكل يعني بأقول مثلاً مره طرح موضوع كبيررررررررررررررررر وجاني ع الأيميل وكلام مؤثر وحزن ودموع ونبي الفزعة في الأخير بانت معالم الموضوع وطلع فيها طرف خفي وطلع صاحب الموضوع حاميها حرميها>>>>فهمتوا يعني المظلوم والمسكين والحزين طلع هوووووووو سبب حزنه لنفسه لا لا لا!!!وكمان بتكتيك خطيرررررررررر وأقلق العالم طيب هنا من حقي أبدي وجهة نظري ولو أن صاحب الموضوع يزعل يعني يقلقنا ويحزنا وتدمع عيوننا وفي الأخير يقول ترى هذي كاميرا خفيه ويبينا نعلق بهدووووووووووووووء!!!!!!!!! كنها صعب على مجتمع عربي عاطفي درجة أولى ولو سمحتوا لا أحد يحذف مشاركتي....وشكراً
معليش عندي تعليق... صح في كلام جارح بدون سبب وأحيان تكون بس وجهة نظر تخالف وجهة نظرك وهنا قد تصير...
كلامك مافي ايشي مشان ينحذف حبيبتي

واه معك حق اختلاف وجهات النظر مامنها مشاكل

المشاكل بالكلام الي ماله دااااعي هاي الي انا بقول عليها

الي جاية تنصح نصيحة حلوة اهلين فيها والي جاية تتريق وهيك خليها بعيدة الكي بورد

وبعدين انه من امتى نصبنى حالنا محاميين وقاضي ووزير

وين الله الي هو الحاكم بين الناس مو احنا؟؟

الله معك ومشاركتك مافيها شي لتنحذف شكراا
مهاجرة مصرية
مهاجرة مصرية
فعلا حبيبتى عندك حق ان لسة امبارح قريت لعضوة مشاركة فى موضوع لعضوة اخرى بتقولها مواضيعك تافهة صراحة صعقت واتخضيت وما علقتش لية كدة معرفش الوحدة دخلت موضوع معجبهاش ما تعلقش تخرج بسلام انا عن نفسى باستفيد من كل المواضيع وموضوع العضوة دى ما كنش تافة ولا حاجة وبالنسبة للمكرر والقديم العضوة اللى بتكتب موضوع مكرر او قديم ما بتعرفش انة قديم بتكتب وهى فاكرة انها بتنزلة ولاول مرة ودة بيحصل كتير مع كتير من العضوات ولاحظت تعلقيات بتكتب للبنات قديم صراحة حاجة تعقد:44:لكن للامانة الغالبية العظمى من عضوات عالم حواء قمة فى الذوق والاخلاق والردود اللى تفتح النفس وصاحبات الردود الجافة شوية دول اكيد لسة بنات صغيرين ملهمش خبرة بيتخانقوا مع بعض عادى كانهم اخوات فى بيتهم عالم حواء

مع العلم انة غالبية عضوات عالم حواء وانا منهم ملهمش مكان للترفية والترويح عن انفسهم غير المنتدى يعنى اما بيكون عندى اكتئاب لظروف كتير كلنا بنعانى منها الروتين اليومى وضغوط الحياة وغيرة وغيرة بدخل المنتدى واما اكون منزلة موضوع والاقى ردود جميلة لى يا فرحة قلبى بيها نفسيتى اللى كانت فى الحضيض مش عارفة اقول اية بتبقى مرتفعة لحد كبير بسبب مشاركاتكم الجميلة اما بقى لو حصل العكس اكيد نفسيتى حتتدمر واكرة نفسى ودة حيرجع على اولادى وبيتى وتكونوا انتوا السبب لية فهمتوا قصدى اقول اية
حاجة بسيطة جدا لو حتعلقى بمشاركة تسيىء لغيرك مش فى محلها بلاش المشاركة دى لانك بكلمة ممكن تحطمى بنى ادمة كانت محتاجة لكل كلمة حلوة منا
ميمآ و بس
ميمآ و بس
انا نزلت موضوع مشابه في قسم الاداره من شهر او شهر ونص

انو لازم اي رد مخالف او فيه قله احترام
تحذر صاحبته مره والمره الاخرى توقف عضويتها لمده اسبوع

زي لو انو توقيع مخالف

والى الان ماحد رد عليا من الاداره :)

وسعي صدرك عالم حواء صارت كل وحده تبغى تثبت نفسها عن طريق لفت الانتباه والرد الغير لائق الله يهديهم

المشكله والله اللي بترد كذا اكثرهم الاحظ انها متزوجه وام لعيال المفروض تكون قدوتنا ..
بس لاحياة لمن تنادي .
gosy
gosy
فعلا حبيبتى عندك حق ان لسة امبارح قريت لعضوة مشاركة فى موضوع لعضوة اخرى بتقولها مواضيعك تافهة صراحة صعقت واتخضيت وما علقتش لية كدة معرفش الوحدة دخلت موضوع معجبهاش ما تعلقش تخرج بسلام انا عن نفسى باستفيد من كل المواضيع وموضوع العضوة دى ما كنش تافة ولا حاجة وبالنسبة للمكرر والقديم العضوة اللى بتكتب موضوع مكرر او قديم ما بتعرفش انة قديم بتكتب وهى فاكرة انها بتنزلة ولاول مرة ودة بيحصل كتير مع كتير من العضوات ولاحظت تعلقيات بتكتب للبنات قديم صراحة حاجة تعقد:44:لكن للامانة الغالبية العظمى من عضوات عالم حواء قمة فى الذوق والاخلاق والردود اللى تفتح النفس وصاحبات الردود الجافة شوية دول اكيد لسة بنات صغيرين ملهمش خبرة بيتخانقوا مع بعض عادى كانهم اخوات فى بيتهم عالم حواء مع العلم انة غالبية عضوات عالم حواء وانا منهم ملهمش مكان للترفية والترويح عن انفسهم غير المنتدى يعنى اما بيكون عندى اكتئاب لظروف كتير كلنا بنعانى منها الروتين اليومى وضغوط الحياة وغيرة وغيرة بدخل المنتدى واما اكون منزلة موضوع والاقى ردود جميلة لى يا فرحة قلبى بيها نفسيتى اللى كانت فى الحضيض مش عارفة اقول اية بتبقى مرتفعة لحد كبير بسبب مشاركاتكم الجميلة اما بقى لو حصل العكس اكيد نفسيتى حتتدمر واكرة نفسى ودة حيرجع على اولادى وبيتى وتكونوا انتوا السبب لية فهمتوا قصدى اقول اية حاجة بسيطة جدا لو حتعلقى بمشاركة تسيىء لغيرك مش فى محلها بلاش المشاركة دى لانك بكلمة ممكن تحطمى بنى ادمة كانت محتاجة لكل كلمة حلوة منا
فعلا حبيبتى عندك حق ان لسة امبارح قريت لعضوة مشاركة فى موضوع لعضوة اخرى بتقولها مواضيعك تافهة...

كلامك صحيح

في رد يخليكي فوق ورد ينزلك سابع ارض

في بنات ماتراعي شعور غيرها لو الجبال اتهدت

وفي بنات ردودها جمييييلة ومعبرة وتوريكي كيف انها عقلها جد كبير ويوزن ذهب لتقله الحلو

شكراا حبيبتي
الاعتذار
الاعتذار
اي والله هالايام وانا اقره المواضيع كثرت ... الردود يلي تجرح!!