دموع التائبة
دموع التائبة
دجلة جاردنز دة تبع شركة دجلة للاستثمار معمار المرشدى للاستعلام 19086 فى مدينة السادس من اكتوبر الفين شقة جاهزة للتسليم خلال 4 شهور مساحة الشقة 80 م صافى 67 متر تمنها 98 الف جنيهة بحيرات و حمامات ساحة و انشطة رياضية و مطاعم و غيرة قسط يبدا من 575 دفعة تعاقد 15 لف و برامج سداد على عشر سنين موقع الشركة http://www.deglagroup.com
دجلة جاردنز دة تبع شركة دجلة للاستثمار معمار المرشدى للاستعلام 19086 فى مدينة السادس من اكتوبر...
بجد ما شاء الله عليكى يا رشا بتحبى تخدمى زيك عنيكى
جزاكى الله خيرا كثيرا فى الدنيا والأخرة و ربنا يبارك فى صحتك و يقضى حاجاتك زى ما بتقضى حوائج الناس

و زيادة على كلامك انا رحت مشروع المستقبل ده يوم الأحد اللى فات هو حلو و موقعه جميل و لما يخلص هتبقى منطقة جميل
و المشروع عبارة عن 2 نموذج بنفس المساحة 63 متر
نموذج الصالة فية حلوه و فيها بلكونة و المطبح امريكانى مفتوح على الصالة و غرفتين واحده كويسة و التنية صغيرة و حمام كويس و غرفة فيها بلكونة صغيرة جدا حوالى نص متر يعنى كانها شباك على هيئة بلكونة و الدور فيه حوالى 4 شقق

و النموذج التانى العمارة شقتين
و الشقة شكلها كده زى العيون اول ما ندخل على اليمين المطبخ و فيه بلكونة صغيرة و بعدين حمام و بعدين الغرف و الصالة على الشمال برده تحسوا انها اوضة كبيرة شويه بس فيها بلكونة

ROSHANA
ROSHANA
ياااااااااااااااااااااا رب يسمع منك يا منى ويتقبل دعائك ولكى المثل ان شاء الله
robens
robens
مساء الخير يابنات
انا قريت ان فيه اخت بتسأل على الدهب بصي ده موقع فيه كل الاسعار الدهب وفي دول مختلفة ومصر طبعا

http://egypt.gold-price-today.com/

ياااااارب اكون فيدتك
أم ياسين
أم ياسين
فى مشروع اسمة راية سيتى تقريبا تبع بنك الاسكان والتعمير مش متأكده اتصلوا اتاكدوا برضه من المعلومات اسم المشروع راية سيتى بالسادس من اكتوبر المساحات 63 متر مربع .. صافى 80 % م المشروع مساحات خضراء مصعد لكل عمارة جراج خاص لكل وحدة سوق تجارى مناطق خدمات اسعار الشقة ( 108 الف - 114 الف - 119 الف ) حسب درجة التميز جدولة السداد كالتالى 3600 دفعة حجز 8300 دفعة تخصيص 17954 دفعة تعاقد 648 قسط شهري لمدة 24 شهر 3591 قسط نصف سنوي لمدة 4 اقساط وقت ما تخلص ده يكون فات سنتين و اندفع نصف تمن الشقة و يفضل النص التانى اللى من حقك تقسطه مع البنك لو عايز او تدفعه كاش الموقع بقى على بعد 10 كم من مدينة الانتاج الاعلامى
فى مشروع اسمة راية سيتى تقريبا تبع بنك الاسكان والتعمير مش متأكده اتصلوا اتاكدوا برضه من...
جزاك الله خيراً يا روشانا بجد ربنا يكرمك و يجعله فى ميزان حسناتك .
أم ياسين
أم ياسين
بجد ما شاء الله عليكى يا رشا بتحبى تخدمى زيك عنيكى جزاكى الله خيرا كثيرا فى الدنيا والأخرة و ربنا يبارك فى صحتك و يقضى حاجاتك زى ما بتقضى حوائج الناس و زيادة على كلامك انا رحت مشروع المستقبل ده يوم الأحد اللى فات هو حلو و موقعه جميل و لما يخلص هتبقى منطقة جميل و المشروع عبارة عن 2 نموذج بنفس المساحة 63 متر نموذج الصالة فية حلوه و فيها بلكونة و المطبح امريكانى مفتوح على الصالة و غرفتين واحده كويسة و التنية صغيرة و حمام كويس و غرفة فيها بلكونة صغيرة جدا حوالى نص متر يعنى كانها شباك على هيئة بلكونة و الدور فيه حوالى 4 شقق و النموذج التانى العمارة شقتين و الشقة شكلها كده زى العيون اول ما ندخل على اليمين المطبخ و فيه بلكونة صغيرة و بعدين حمام و بعدين الغرف و الصالة على الشمال برده تحسوا انها اوضة كبيرة شويه بس فيها بلكونة
بجد ما شاء الله عليكى يا رشا بتحبى تخدمى زيك عنيكى جزاكى الله خيرا كثيرا فى الدنيا والأخرة و...
طب يا منى انتى و روشانا الاستلام اخباره ايه انا بدور على حاجه استلام فورى بمعنى انى على شهر 6 بالكتير اكون هناك و انقل مدارس الولاد و الحاجات دى ربنا يجازى اللى كان سبب حسبى الله و نعم الوكيل .