rroby
rroby
خدى بالك يا اختى من خرافة كى عنق الرحم دى

انا وقعت ف نفس الفخ لما كنت اتابع مع اطباء السعودية مهما كانت جنسيتهم

حسبي الله عليهم كلهم

لما رجعت مصر اتابع مع الاطباء هناك قعدوا يشتموا على الاطباء اللى ف السعودية لانهم كووا لى عنق الرحم

كل الدراسات و البحوث الحديثة اثبتت ان كى عنق الرحم خطأ كبير و بيسبب تأخير الحمل لشهور بعدها

لو فى قرحة اما بتروح لوحديها و اما بتاخدى ليها تحاميل او مضادات حيوية معينة ( زى الزثروماكس مثلا)

ارررررررررررررررررررررررجوكم اخواتى مهما حاولوا الاطباء معاكم

متسمعوش كلامهم

اياااااااااااااااااااااااااااااااكم و كى عنق الرحم
احلاصدفه**
احلاصدفه**
اسفه ما عندي علم بس حبيت ارد
أصبر على المقسوم
يااااربي خوفتوووني انا لي شهرين كل شوي اجل الكي
أهات حجازية
أهات حجازية
rroby rroby :
خدى بالك يا اختى من خرافة كى عنق الرحم دى انا وقعت ف نفس الفخ لما كنت اتابع مع اطباء السعودية مهما كانت جنسيتهم حسبي الله عليهم كلهم لما رجعت مصر اتابع مع الاطباء هناك قعدوا يشتموا على الاطباء اللى ف السعودية لانهم كووا لى عنق الرحم كل الدراسات و البحوث الحديثة اثبتت ان كى عنق الرحم خطأ كبير و بيسبب تأخير الحمل لشهور بعدها لو فى قرحة اما بتروح لوحديها و اما بتاخدى ليها تحاميل او مضادات حيوية معينة ( زى الزثروماكس مثلا) ارررررررررررررررررررررررجوكم اخواتى مهما حاولوا الاطباء معاكم متسمعوش كلامهم اياااااااااااااااااااااااااااااااكم و كى عنق الرحم
خدى بالك يا اختى من خرافة كى عنق الرحم دى انا وقعت ف نفس الفخ لما كنت اتابع مع اطباء السعودية...
مو شرط يا قلبي أنا كويت قرحة عنق الرحم وبعدها بشهر حملت على طول لن القرحة كانت مانعه الحمل
بدون لا أدري
وأطباء اللي عندنا بالسعودية أغلبهم مصريين ودارسين بمصر والا أيه
الغاده المترفه
up