تفآصيل ~!
تفآصيل ~!
بنات خليت امي تذوقها هع
وقالت مررررر مرررررررا :09:

اتوكل واستخدمها لجسمي :44:؟؟؟؟
AL Jody
AL Jody
انا استخدمت الترمس المر مرتين

المره الاولى حطيت من الترمس بعد ما حفيت بكم ساعه
بالبدايه حسيت يقرص شوي بعدين خلاص
النتيجه --> نمو الشعر تأخر

المره الثانيه اول ماخلصت من الحف على طول حطيت الترمس
بالبدايه حسيت بقرص شوي بعد 12 ساعه بدا يقرص بقوه وصار اثر الشعر كأنه قرص ناموس
وجلس يمكن 5 ايام بعدين بدا يخف

بس باقي اثر بني مكان الحساسيه يطول ما يروح

>>>>اذا بتجربين الترمس جربيه على جزء صغير وانتضري يوم كامل
اذا ماطلعلك حساسيه كملي واذا حسستي منه لا تحطين لانه بيشوهك
سوسن الوادى
سوسن الوادى
اول مرة اعرف الترمس نوعان انا اشتريته حب وطحنته استعمله مع الزبادي واضعه على الوجه عشره دقائق واغسله بماء فاتر ينظف وينقي البشرة وكمان استعمله مع الدلكة
سوسن الوادى
سوسن الوادى
انا استخدمت الترمس المر مرتين المره الاولى حطيت من الترمس بعد ما حفيت بكم ساعه بالبدايه حسيت يقرص شوي بعدين خلاص النتيجه --> نمو الشعر تأخر المره الثانيه اول ماخلصت من الحف على طول حطيت الترمس بالبدايه حسيت بقرص شوي بعد 12 ساعه بدا يقرص بقوه وصار اثر الشعر كأنه قرص ناموس وجلس يمكن 5 ايام بعدين بدا يخف بس باقي اثر بني مكان الحساسيه يطول ما يروح >>>>اذا بتجربين الترمس جربيه على جزء صغير وانتضري يوم كامل اذا ماطلعلك حساسيه كملي واذا حسستي منه لا تحطين لانه بيشوهك
انا استخدمت الترمس المر مرتين المره الاولى حطيت من الترمس بعد ما حفيت بكم ساعه بالبدايه ...
كيف حطيتى الترمس ؟الصح يكون منقوع قبل فترة من الحف ثم تضعيه اقلاها 3 ساعات
فاروزه
فاروزه
الترمس المر بيقلل نمو الشعر وكمان بيبيض ويزيل السواد والبقع مع الوقت بعد السويت على طول تعجينى الترمس وتفركى بيه المكان وتسيبيه خمس دقايق وكررى مع كل شاور
استخدام الترمس مع الارز المطحون ماسك للوجهه ماشاء الله تفتيح ونظافه رووعه كل اللى عليك تفركى بيه الوجهه تلات ايام مرة الصبح ومره بالليل وبعد كده مرتين كل اسبوع كفايه
اما الشبه حطى اتنين ملعقة شبه مع ملعقة نشا وقرنفل مطحون بس عود اواتنين وحطى منها على اماكن التعرق ماشاء الله بياض وريحه حلوه وممكن تضيفيها لملعقتين من كريم جليسوليد ونقطتين ليمون وبتحطىيها بعد الشاور برده
ولو عايزه اى استفسار انا موجوده