ذا بيوتي

ذا بيوتي @tha_byoty

كبيرة محررات

تعاني من حب الشباب او اثاره... ادخلي هنا جبتلك منتج ما شاء الله فعال جدا

سوق عالم حواء التجاري

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

كل الاخوات اللي بيعانوا من حب الشباب يعرفوا كويس جدا انه لو ما لحقوا الحبوب من البدايه و عالجوها فعال بتبدا انها تكبر و ممكن كمان تعمل خراج و تسيب اثر في الوجه.

انا الحمد لله كان عندي حب الشباب كتير جدا من اول مرحلة البلوغ و استمر معايا الي ان تزوجت و ترك اثار في وجهي من حفر و بقع, و استعملت ادويه كتير جدا مصريه و مستورده لكن ما جابت فايده

طبعا الحبوب قلت بعد الزواج لكن ما زالت بتظهر و خصوصا وقت الدوره

من شهر جوزي اشتري دواء تحفه اسمه ساليفكس ال و طلب مني استخدمه بس انا مش كنت متشجعه , لاني جربت ادويه كتير و ما جايت نتيجه, و كان كل شويه يقولي استخدميه و كان في حبوب بدات تظهر و مخليه وجهي ملتهب

و فعلا استخدمته ما شاء الله يا بنات رووووووووووعه حطيته علي الحبوب مرتين في اليوم و بعد يومين لقيت الحبوب بدات تنشف و تصغر و بعد كام يوم اختفت حالص و الحمد لله , المفروض انك تستخدميه اول ما تحسي ان الحبوب بتظهر , انا استخدمته بعد ما ظهرت و كبر حجمها

الدواء عباره عن سائل و معه فرشاء صغيره , اول ما تحسي ان الحبوب هتظهر و قبت شويه و مكانها محمر , تدهني بالفرشاه بعد ما تحطيها في السائل

الدواء تننتجه شركة سيد للادويه , و هي من اكبر شركات الادويه في مصر و طبعا مصرح من وزارة الصحه المصريه

حجم العبوه 10 مل و تكفي ان شاء لمدة شهر و ممكن اكتر علي حسب الحاله

اما بالنسبه للاخوات اللي بيعانوا من اثار الحبوب زي سواء حفر او اثار غامقه , انا استخدمت كريم د. بيوتي لاعادة بناء البشره و قلت اجربه لاني تعبت من جميع الادويه اللي استخدمتها و ما في حاجه جابت نتيجه مع الحبوب فمابالكم باثارها

المهم انا بقالي فتره باستخدمه و ما صدقت النتيجه حتي ان كل اللي يشوفني يلاحظ و يقولي وشك منور و اثار الحبوب اختفت

الكريم يحتوي علي زيوت طبيعيه 100% تعالج المسام الواسعه و يعيد بناء خلايا البشره من جديد و يعالج حفر الوجه وأثار الحروق
طريقة الاستخدام : تؤخذ ملعقه من الكريم و تخلط بملعقه من العسل الابيض النقي و توضع علي البشره مرتين يوميا لمدة ساعه ثم يغسل الوجه بالماء جيدا
حجم العبوه 250 جم
السعر 45 ريال
0
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

خليك أول من تشارك برأيها   💁🏻‍♀️