خالة حمني
خالة حمني
الشركات هذي نصابه انا اشتركت مع شركه وصرت عضوه واذا جبت طلبيه يقولون ادفعي اول والا ما يجيبون اكثر الطلبات بحجت انها مو متوفره وكثيييييييييييير اتفشل مع اللي يعطوني فلوسهم ولا استفدت ولا ريال بالعكس ارجع من فلوسي والله ما اتعامل مع كذا شركات ..... اسم الشركة اورفليم
الشركات هذي نصابه انا اشتركت مع شركه وصرت عضوه واذا جبت طلبيه يقولون ادفعي اول والا ما يجيبون...
هلاااااااااااا
انا الحمد لله لي مشتركه بأوريفليم
11شهر وماشفت منهم الا كل خير
عيب ياأختي تقولين هالكلام
والمشكله منك مش من الشركه لازم
تاخذين الفوس من الزباين ويعدين تطلبين
اما عن النقص فهذا يحصل بجميع الشركات
تحياتي

مندوبة اوريفليم
القطرة الندية
دانه المزيونه

شيكي عالخاص
جولفدان
جولفدان
انا كتبت عن موضوعى فى العروض التجاريه ياريت ترجعوله :D
انا بشتغل طبيبه فى شركه مستحضرات العنايه بالبشره الطبيعيه
اسمها زهره البحر
احنا فى ابو ظبى بس عايزه اى مندوبات بس الشرط الاساسى انها يكون عندها معرفه بعدد كبير من الزبونات علشان نحقق الربح لان المنتج فرنسى ولسه مش معروف بالامارات
فياريت الشرط ده يتحقق فى المتقدمات واللى عايزه تراسلنى على الخاص تاخد معلومات عن المنتج وعن الربح واى تفاصيل تانيه انا فى الانتظار
وكمان اذا بتشتغلى فى مستحضرات التجميل وليكى معارف هتفدينى كتير وانا كمان هوفرلك عينات مجانيه تجربيها على الزبونه اذا حبيتى منتظره ردودكم قريب
والملف المرفق فيه صور المنتجات زهره البحر :)
شمس الحنين
شمس الحنين
لسلام وعليكم ورحمة الله نداء عاجل الى بنت العطاء او اي مسؤله عن شركة كازنوفا تعاملها ممتاز لكن اريد بعض الاستفسارات الجاده من ترى بنفسها ذالك ارجو التواصل نعي على الخاص
.. أم جنى ..
.. أم جنى ..
كيفكم بنات.. تعلن شركة "فريدريك إم" الفرنسية عن حاجتها لمندوبات داخل السعودية.. اللي عندها رغبة في الانضمام معانا ياليت تخبّرني.. أو ترسللي اسمها ورقمها.. ولمن هي خارج المنتدى ملاحظة: تم تخفيض الاشتراك من 100 ريال إلى 50 ريال (تُدفع مرة واحدة فقط بدون حاجة لتجديد الاشتراك)
كيفكم بنات.. تعلن شركة "فريدريك إم" الفرنسية عن حاجتها لمندوبات داخل السعودية.. اللي عندها رغبة...