ادخلو ا من فضلكم للاهميه القصوى

علاج السمنة والنحافة

لسلام عليكم وكل عام وانتم بخير بمناسبة العام الدراسى الجديد ان شاء الله يكون خير
ا

مأساة جارتى ان وزنها الان 155 بعد مانحفت كمان 11 كيلو الله يعطيها الصحه والعافيه وهى مستمره الى الان فى رجيمها ولكنه تريد رجيم افضل بعد ما قرات معايا فى المنتدى

ارجوكم لو حد يعرف لهل رجيم كويس يعنى يخسس كل شهر من 20الى 30 كيلو يكون كويس معاها ان شاء الله تعالى:06::06::06::06::06:

وانا يا جماعه وزنى الان وصل 137 كيلو مع طولى 170 سم وكنت قرات ان هنا صاحبة تجربه وصل وزنها من 130 الى 75 كيلو فى شهرين بس ورجيمها كان كل 3 ايام صنف ممكن لو سمحتوا تكتبوا لى الرابط لانى هبدأ مع جارتى مع اول مشاركه فى الموضوع هنا واتمنى انى ابد أ قريب جدا ويا بنات ادعوا الله انى اوصل للوزن المطلوب لى وادعوا لجارتى هى ايضا ومعذره للاطاله وجزاكم الله خيرا

رجاء لا تهملوا الموضوع
:24: :24: :24: :24: :24:
28
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

هيله
هيله
حبيبتي الاخت قطرة الندي هذا اسمه الرجيم الصاروخي ما اعرف لمين من الاخوات ولكن اكتبه لكي وهو 3ايام فواكه - 3ايام خضروات - 3ايام ارز اسمران وجد - 3ايام اي نوع لحوم -دجاج -سمك -لحم علي ان يكون صنف وحد
قطر الندى 5
قطر الندى 5
جزاك الله خير حبيبتى هيله على المرور والرد يا غاليه

انا قرأت الرجيم الصاروخى وهو جميل جدا بس مش هو ده اللى انا بدور عليه

التانى كان متنوع شويه عن الرجيم الصاروخى ارجوك لو تعرفى دلينى يجزيك الله خير
هيله
هيله
شوفي حبيبتي روحي لي ارشيف قسم الرجيم وانتي تلاقي كل انواع الرجيم وارجو اني افتك
أم جوود
أم جوود
عزيزتي إليك الرابط ..
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?threadid=109312

ادعيلي أنحف ...
foofoo
foofoo
عزيزتي اتمنى لكي اراده قويه وتنزلين من وزنج وتصبحين رشيقه لانه فعلا الوزن الزائد هم الله يزيل همومنا جميعا قولو انشاء الله:24: :26: