don
don
عايزة اقولكم حاجة على لوك اند لوك هيا جميلة وحلوة وكل حاجة بس من يومين كنت حاطة فيها شوربة فى التلاجة علبة متوسطة وانا بجيبها ايدى سابت وقعت منى على الارض اتشرخت من الجنب :( خدوا بالكم عليها ماتقعش منكم غير كده هيا كويسة جدا وموفرة عن اللى بالى بالك :)
عايزة اقولكم حاجة على لوك اند لوك هيا جميلة وحلوة وكل حاجة بس من يومين كنت حاطة فيها شوربة فى...
خلاص يا رشا جربى كدة
نفسي في تؤام
نفسي في تؤام
السلام عليكم ازيكم كلكم

سؤال يا جماعة حد يعرف فين أقرب صحة في مدينة نصر علشان أطعم بنتي في حملة شلل الاطفال الايام دي والمفروض تاخدها ياريت حد يقولي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ROSHANA
ROSHANA
السلام عليكم ازيكم كلكم سؤال يا جماعة حد يعرف فين أقرب صحة في مدينة نصر علشان أطعم بنتي في حملة شلل الاطفال الايام دي والمفروض تاخدها ياريت حد يقولي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
السلام عليكم ازيكم كلكم سؤال يا جماعة حد يعرف فين أقرب صحة في مدينة نصر علشان أطعم بنتي في...
فى مكتب صحة فى طريق النصر عمارات رابعة ورا بتاع الورد وصيدلية على وعلى

وفى مكتب فى مصطفى النحاس فى عمارات عثمان

وفى مكتب فى الحى السادس

وممكن تكلمى الدليل تجيبى تليفون اى مكتب من دول وتكلميهم تعرفى العنوان والمواعيد بالظبط عشان ماتروحيش على الفاضى
وهما بيجوا بدرى الصبح على فكرة
tadoh
tadoh
السلام عليكم اخواتي الغاليات
ربنا يسعدكم يارب ويحقق كل
امانيكم يارب ويجعل لكم من
كل ضيقا فرجا ومن كل هما
مخرجا احب اعرفكم الشيخ
وحيد عبد السلام بالي علي
قناة الرحمة الساعة 9 بتوقيت
السعودية 8 بتوقيت القاهرة.
نفسي في تؤام
نفسي في تؤام
فى مكتب صحة فى طريق النصر عمارات رابعة ورا بتاع الورد وصيدلية على وعلى وفى مكتب فى مصطفى النحاس فى عمارات عثمان وفى مكتب فى الحى السادس وممكن تكلمى الدليل تجيبى تليفون اى مكتب من دول وتكلميهم تعرفى العنوان والمواعيد بالظبط عشان ماتروحيش على الفاضى وهما بيجوا بدرى الصبح على فكرة
فى مكتب صحة فى طريق النصر عمارات رابعة ورا بتاع الورد وصيدلية على وعلى وفى مكتب فى مصطفى النحاس...
جزاكي الله خيرا علي الرد يا روشانا