smaghoriab
smaghoriab
لا اختى شوفى موضوع سمو الروح ده بيلتصق بالماء فقط وانتى بتعجنى
دنيا الذوق
دنيا الذوق
ماشاء الله تبارك الله اختي smaghoriab عملك روووووووووعه الالوان تجنن تنطق ماشاء الله بصراحه انا اشتهيت الفراوله تجنن الله يعطيك العافية وتسلم يدينك
ماشاء الله تبارك الله اختي smaghoriab عملك روووووووووعه الالوان تجنن تنطق ماشاء الله بصراحه انا...
ماشاء الله تبارك الله رووووووووووووووووووعة صراحه اكتر من ممتاز واضح التعب
والله بجد تجنن الله يسعدك وتسلم ايدك شغل صراحه يفتح النفس استمري يالله
براااااااااااااااااااااااافوا والله بجد وااااااااااااااااااااو
من يد مانعدمها ابدعتوا بالعجينة كولكم والله يوفقكم جميع والله
ويخلينا سمو الروح
smaghoriab
smaghoriab
ماشاء الله تبارك الله اختي smaghoriab عملك روووووووووعه الالوان تجنن تنطق ماشاء الله بصراحه انا اشتهيت الفراوله تجنن الله يعطيك العافية وتسلم يدينك
ماشاء الله تبارك الله اختي smaghoriab عملك روووووووووعه الالوان تجنن تنطق ماشاء الله بصراحه انا...
تسلميلى حبيبتى وشرفنى ردك ولو تحبى اعملك سلة فراولة لعيونك
الالوان الوان زجاج والعمل الجاى وان شاء الله لو اشتغلت عجينة ملح تانى اوعدك هتكون سلة مليانة فراولة ليكى لوحدك وكلى براحتك
smaghoriab
smaghoriab
ماشاء الله تبارك الله رووووووووووووووووووعة صراحه اكتر من ممتاز واضح التعب والله بجد تجنن الله يسعدك وتسلم ايدك شغل صراحه يفتح النفس استمري يالله براااااااااااااااااااااااافوا والله بجد وااااااااااااااااااااو من يد مانعدمها ابدعتوا بالعجينة كولكم والله يوفقكم جميع والله ويخلينا سمو الروح
ماشاء الله تبارك الله رووووووووووووووووووعة صراحه اكتر من ممتاز واضح التعب والله بجد تجنن الله...
دنيا وحشاااااااااااااااانى بجد ومتزعليش من هديل وهنوف اعمالهم كتير حلوة ابدعوا
تسلميلى حبيبتى وبننتظر عملك بعجينة بس خدى بالك المرة الجاية بيلعبوا اصلهم اكيد عجبهم اللعبة

الله يخليكى ونحن جميعا بندعى لسمو الروح تسلم علمتنا هالراوئع كلها

شرفنى مرورك وبجد وحشتينى
●نِرْدِينْ ●
اش اسم ماركه الوانك
مره روعه ماشالله