okok
okok
مرحبا أم حبيبة
يعطيكي العافية
اذا ممكن بغيت اسال عن الجلابيات المصرية هل يمكن احصلها بغير كرداسة والحسين ؟؟ وهل في اماكن ارخص لان مثل ما انتي عارفة الحين وقت سياحة والاسعار مرتفعة .... فارجوا ان تزوديني بامكان بيعها ويكون سعرها معقول وجودتها عالية .

وجزاك الله خير ... وشكرا لك مقدما ً
tamatiaa
tamatiaa
سحابة الخير

بصي يا ستي السحلب والحلبة بالمكسرات :
طبعا عند أي عطار في مصر لكن علشان يبقوا طازة طبعا في الحسين وده مكان سياحي يعني ممكن تضحكي عليه وتقوليلوا روح اتفسح هناك وبالمرة صحيح يا حبيبي هانلي كذا وكذا

بصي انا رايحة عند حراز يوم الجمعة لو كان ينفع والله كنت اشتريتهملك واخويا ادهمله قوليلي عايزة اد ايه.

بالنسبة للقمصان النوم القطن:
أنا عن نفسي بحب أشتر من محل اسمه فابيولس بجد أقطانه حلوة قوي وليه أفرع كتير في وسط البلد وفي شارع محي الدين أبو العز في الدقي. بس موضوع .

بيع الكاسات الغالية والكريستالات:
عندك شيفيلد وتيوليب شيفيلد في شارع عباس العقاد وده اذواقه حلوة قوي ومستوردة وراقيه جدا" وكمان ممكن يلاقيه في مول سيتي سنتر ولو راح مول سيتي ستارز (مدينة نصر) هيلاقي حاجات كتير بجد وهتعجبوا جدا"

فيه كمان عمر افندي في شارع أحمد عرابي فس المهندسين فيه حاجات حلوة برضه

بالنسبة للمواقع الالكترونية صراحة معرفش

OKOK
الجلاليب فيه في وسط البلد ممر حلو قوي للجلاليب هو متفرع من شارع فؤاد وأسعاره بجد رخيصة واذواقه حلوة قوي

لو انتي عايزة كمان فيه قبل الحسين اسمه الازهر و الغورية برضه فيهم حاجات حلوة واسعارهم مناسبة
ومش عارفة ده ضد قواني الصفحة والا لا لو ينفع احط لينك لواحدة ليها لينك حاطة فيه جلاليب و حاجات قطن بالصور والاسعار اتو ابعته علي الخاص

اصل نظام الصفحة من غير اي مقابل بس صدقيني لو روحتي الاماكن دي اسعارها حلوة قوي واذواقها جميلة

يارب اكون منستش حاجة
cute rouma
cute rouma
يا سلام عليكى يا TAMATIA
ربنا يكرمك
صحيح ابقى ابعتيلى على الخاص الميل بتاعك نتكلم على الماسنجر انا عايزة اتعرف عليكى اكتر و خصوصا اننا بلديات
cute rouma
cute rouma
TAMATIA

انتى رايحة لحراز امتى؟

ممكن تسألى لاخت
عن كريم سيلوويت للتنحيف
والتركيبة السحرية للصلع ونمو الشعر

التي من شركة عبدالرحمن محمد حراز
وعنوانه
1 ميدان باب الخلق _ القاهرة ،،
سحابة خير
سحابة خير
أم حبيبة أحمد
شكرااااااااااا جزيلا .... تسلمين الغاليه ...
الله يجزيج كل خير .. وانا بعطي زوجي الاماكن وان شاءالله يجيب لي حاجات حلوة من مصر...
تسلمي يا احلى ام حبيبيه....