رساااااويه
رساااااويه
ادهنيها بفازلين وكركم وامسحيها باسكنول مرتين يوميا بالتوفيق:)
HTOOON1
HTOOON1
انا استخدمت خلطة شالسالفه وخف بنسبة 50%
روان رينو
روان رينو
اختى الله يتمم امرك على خير

انا عانيت من السواد فى الركب فى وقت من الاوقات و لحقته بكريم و ثانى يوم قل السواد و ثالث يوم اختفى و الحمد لله، لكن لاحظى انا استخدمته فور ما لاحظت السواد و لم يكن قديم عندى و ان شاء الله يفيد كمان اذا كان السواد قديم لكن لا اؤكد لك 100 % و التجربة لن تضر:

احضرى كريم عادى للبشرة اى نوع
فرغى نصفه بعلبى اخرى ثم اضيفى اليه:

خميرة فورية مذوبة فى القليل من الماء
لبن بودرة
قليل من الزبادى
قليل من العسل النحل

و قلبى ثم ضعيه فى كيس اول يومين لان الخميرة ترتفع و تنزل بالكيس ثم تتوقف بعد يومين عن الارتفاع، استخدميه قبل النوم و ان شاء الله بتلاحظى نتيجة من اول يوم.
اليوم وبكرة
اليوم وبكرة
اختى الله يتمم امرك على خير انا عانيت من السواد فى الركب فى وقت من الاوقات و لحقته بكريم و ثانى يوم قل السواد و ثالث يوم اختفى و الحمد لله، لكن لاحظى انا استخدمته فور ما لاحظت السواد و لم يكن قديم عندى و ان شاء الله يفيد كمان اذا كان السواد قديم لكن لا اؤكد لك 100 % و التجربة لن تضر: احضرى كريم عادى للبشرة اى نوع فرغى نصفه بعلبى اخرى ثم اضيفى اليه: خميرة فورية مذوبة فى القليل من الماء لبن بودرة قليل من الزبادى قليل من العسل النحل و قلبى ثم ضعيه فى كيس اول يومين لان الخميرة ترتفع و تنزل بالكيس ثم تتوقف بعد يومين عن الارتفاع، استخدميه قبل النوم و ان شاء الله بتلاحظى نتيجة من اول يوم.
اختى الله يتمم امرك على خير انا عانيت من السواد فى الركب فى وقت من الاوقات و لحقته بكريم و...
up
ملح و سكر
ملح و سكر
اختى الله يتمم امرك على خير انا عانيت من السواد فى الركب فى وقت من الاوقات و لحقته بكريم و ثانى يوم قل السواد و ثالث يوم اختفى و الحمد لله، لكن لاحظى انا استخدمته فور ما لاحظت السواد و لم يكن قديم عندى و ان شاء الله يفيد كمان اذا كان السواد قديم لكن لا اؤكد لك 100 % و التجربة لن تضر: احضرى كريم عادى للبشرة اى نوع فرغى نصفه بعلبى اخرى ثم اضيفى اليه: خميرة فورية مذوبة فى القليل من الماء لبن بودرة قليل من الزبادى قليل من العسل النحل و قلبى ثم ضعيه فى كيس اول يومين لان الخميرة ترتفع و تنزل بالكيس ثم تتوقف بعد يومين عن الارتفاع، استخدميه قبل النوم و ان شاء الله بتلاحظى نتيجة من اول يوم.
اختى الله يتمم امرك على خير انا عانيت من السواد فى الركب فى وقت من الاوقات و لحقته بكريم و...
ممكن تحددي المقادير بالمعلقة؟