عاشقة التريكو
اخواتى كل اللى عائزة شرح بترون انا حساعدها باذن الله لو حبيتوا تكون الشروحات فى موضوع واحد
ممكن واحدة تعمل موضوع وكل طلبات الشرح تكون على نفس الموضوع حتى اللى تدخل الموضوع تستفيد
ويكون مرجع للشروحات
وكان نفسى اعملكم ورشة على حسب طلبكم لكن للاسف جوالى خربان
واعتمادى فى التصوير عليه وان شاء الله بعد مايتصلح اوعدكم بورشة
وحاليا فى ورشة الشوزات للاخت الشمس المشرقة فى هذا الرابط
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=3923942
وشرحها ماشاء الله سهل وممتع
جعله الله فى ميزان حسناتها يارب
وانا جاهزة لمساعدتكم باذن الله
فكل اللى ليها سؤال تطرحه وانا حاارد عليها ان شاء الله
واكيد الورش والمسابقات هى اكتر حاجة تنشط القسم بسبب تفاعل العضوات
وانا معاكم فى اى فكرة تطرح الجديد والمفيد فى القسم
rabiaaciyor
rabiaaciyor
بصراحه القسم ماعاد فيه حماس زي أول صار ميت نفس المواضيع ماتتغير لازم وحده تسوي لنا ورشه وعلى قولت الاخت موني ورشة فستان ياريت وحده تتبرع وتعمله الاخت أميرة القلوب عملت فستان رااائع ونفسي وحده تعمل لنا ورشه له هذا الفستان والله عجبني بالمره
بصراحه القسم ماعاد فيه حماس زي أول صار ميت نفس المواضيع ماتتغير لازم وحده تسوي لنا ورشه وعلى...
معاك ياليت ورشة للفستان
E.M.E
E.M.E
انا دخلت متأخر؟؟؟
كنت عايزة اقترح ان فيه موديلات كروشيه بتحيرنا في طريقة عملها بنشوفها وندور على الباترونات لا نجدها فاقتراحي ان كل واحده تنزل هذا الموديل اللي مجننها ومش عارفه تعمله ونعمل احنا الباترون مع مشاركة الكروشيهات الشاطرات الخبيرات طبعا
عاشقة التريكو
E.M.E E.M.E :
انا دخلت متأخر؟؟؟ كنت عايزة اقترح ان فيه موديلات كروشيه بتحيرنا في طريقة عملها بنشوفها وندور على الباترونات لا نجدها فاقتراحي ان كل واحده تنزل هذا الموديل اللي مجننها ومش عارفه تعمله ونعمل احنا الباترون مع مشاركة الكروشيهات الشاطرات الخبيرات طبعا
انا دخلت متأخر؟؟؟ كنت عايزة اقترح ان فيه موديلات كروشيه بتحيرنا في طريقة عملها بنشوفها وندور على...
فكرتك روووووووعة
وانا معاك فيها دة احنا بنجيب معظم الموديلات من المنتديات الروسيه وهم بيعملوا كدة
بيحطوا الموديل وكل واحدة تفكر فى البترون على حسب نظرتها الخاصة للموديل
واحنا ندورنشتغل من بتروناتهم الجاهزة
ولكن هنالك الكثير من الموديلات اللى تكون بتروناته غير مجانية
اتمنى تطبيق الفكرة فى الواقع وانا معكم ان شاء الله
على قد خبرتى راح اساعد باذن الله
وجزاك الله خيرا اختى E.M.E
الحب الكيميائي
هالجاكيت حلو و سهل

هالفستان يجنن ياليت الي عندها طريقته تنزلها