don
don
don don :
حاضر يا مسلمة حنزلك واحدة تانية حااااالا هو انا اقدر
حاضر يا مسلمة حنزلك واحدة تانية حااااالا هو انا اقدر
يااا صباح الخير ةالجمال على اينا وام الهنا والتورت اللى بالشيكولاته والمطبخ اللى ورانا ورانا
ازيك يا اينا ؟وازى الكباتن ربنا معاكم ان شاءالله وبعدين اصبرى على احلام علشان ربنا يسهلها كدة وتفتكر رقم الشغالة علشان نلحق ننضف لنا تنضيفة قبل العيد بلالالالالالالاش احنا مش طماعين طيب تنضيفة العيد بس
Enna
Enna
الله شكولاته يا امو الهنا التفاصيللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
don
don
don don :
يااا صباح الخير ةالجمال على اينا وام الهنا والتورت اللى بالشيكولاته والمطبخ اللى ورانا ورانا ازيك يا اينا ؟وازى الكباتن ربنا معاكم ان شاءالله وبعدين اصبرى على احلام علشان ربنا يسهلها كدة وتفتكر رقم الشغالة علشان نلحق ننضف لنا تنضيفة قبل العيد بلالالالالالالاش احنا مش طماعين طيب تنضيفة العيد بس
يااا صباح الخير ةالجمال على اينا وام الهنا والتورت اللى بالشيكولاته والمطبخ اللى ورانا ورانا...
والريجييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييم يا اينا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D
أم العلاء
أم العلاء
don don :
يااا صباح الخير ةالجمال على اينا وام الهنا والتورت اللى بالشيكولاته والمطبخ اللى ورانا ورانا ازيك يا اينا ؟وازى الكباتن ربنا معاكم ان شاءالله وبعدين اصبرى على احلام علشان ربنا يسهلها كدة وتفتكر رقم الشغالة علشان نلحق ننضف لنا تنضيفة قبل العيد بلالالالالالالاش احنا مش طماعين طيب تنضيفة العيد بس
يااا صباح الخير ةالجمال على اينا وام الهنا والتورت اللى بالشيكولاته والمطبخ اللى ورانا ورانا...
جربت يا دندون كيك البان دي سبانيا و طلع الطعم ما شاء الله روعة و من جوه مثل ما كان بدي
أنا خلطت العجينة بيدي و أتبعت خطواتك بالظبط
لكن الوجه تشقق كتير و كان منفوخ فهل هذا طبيعي أم فيه شيئ أنا سويته غلط
المهم أحب أن أعرف رأيك بدون مجاملات يا سكر
تسلمين حبيبتي و الله لا يحرمنا منك أبدا
Enna
Enna
:( اعمل ايه بس الصور جننتني

الطريقه بتاعت الكيكسه استبينتان بليز :D