استفسار عن افضل محلات غرف اطفال بالمدينة المنورة

ساعدوني

اخواتي الغاليات
اريد افضل محلات غرف اطفال بالمدينة وتكون اسعارها مناسبه وعن تجربه انتظركم
6
6K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ام ليان المشاغبة
معقولة مافيه احد ساكن بالمدينة:(
ناشفه وراسي يابس
انا زيك وننتظر لان ودي بغرف تكون تتحمل.
sanurah
sanurah
زيكم استنااااااااااااااااااااااااااا
Top9irl
Top9irl
شوفى ياقلبى فى محلات كثيره
الفراوله عند مندارين بس اسعاااااااااااره نار .
وفيه شذى فى سلطانه قبل دارسين اسعاره يعنى مو غاليه مره متوسطه.
وفيه محل نسيت اسمه فى اسواق البلول فى الحره الشرقيه واسعاره متوسط
وفيه محل عند دوار العنبريه اسعاااااره ناااااار
وفيه عند دوار الملك عبدالعزيز واسعااار بصراحه ما اعرف
وفيه كمان اسواق المثلث
عن تجربه انا اشتريت خرف من محل اللى فى البلول والله رررروعه عباره عن سرير ودلاب وشوفىنيره كان 3000 الاف .
وله تقريبا 6 سنوات وزى ماهى .
وفصلت عند اسواق المثلث 2 سرير ودلاب تلفزيون كلفنىالسرير الواحد 550 ريال والدولاب اعتقد 400 او 300 منى مذكره.
والله كمان ررروعه له تقريبا سنه ونصف .
نصيحه لك ولكل البنات روحو شوفو اسواق المثلث والله اشكاااااااال روعه واسعاااااااره حلوه.
ام ليان المشاغبة
شوفى ياقلبى فى محلات كثيره الفراوله عند مندارين بس اسعاااااااااااره نار . وفيه شذى فى سلطانه قبل دارسين اسعاره يعنى مو غاليه مره متوسطه. وفيه محل نسيت اسمه فى اسواق البلول فى الحره الشرقيه واسعاره متوسط وفيه محل عند دوار العنبريه اسعاااااره ناااااار وفيه عند دوار الملك عبدالعزيز واسعااار بصراحه ما اعرف وفيه كمان اسواق المثلث عن تجربه انا اشتريت خرف من محل اللى فى البلول والله رررروعه عباره عن سرير ودلاب وشوفىنيره كان 3000 الاف . وله تقريبا 6 سنوات وزى ماهى . وفصلت عند اسواق المثلث 2 سرير ودلاب تلفزيون كلفنىالسرير الواحد 550 ريال والدولاب اعتقد 400 او 300 منى مذكره. والله كمان ررروعه له تقريبا سنه ونصف . نصيحه لك ولكل البنات روحو شوفو اسواق المثلث والله اشكاااااااال روعه واسعاااااااره حلوه.
شوفى ياقلبى فى محلات كثيره الفراوله عند مندارين بس اسعاااااااااااره نار . وفيه شذى فى سلطانه قبل...
اختي top9irl
مشكوره ياالغالية ماقصرتى الله يجزاك الجنه ويعطيك العافية :26: