بنوووته اموووره
انصحك بالدوكين والرتن اي واذا تبغين حطي معاهم افالون
والله العظيم انا وجهي كان بقع وحبوب والحين والله العظيم

انه مثل المرايه رووووووووعه

وانا حقول لك طريقتي بالتفصيل

تحتاجين لصابون اكني ايد تلقينه بالصيدليه وهو خاص بالبشره الدهنيه
وكمان اشتري الدوكين والرتن اي وافالون
بالليل غسلي وجهك بالصابون وخلطي بمقادير متساويه
من الكريمات بس في الوقت الي بتحطيها على وجهك
واذا قمتي الصبح غسليه بالصابون واذا بتتعرضي للشمس
حطي واقي شمس ضروووووري لانه اذا ماحطيتي رح يعطيكي نتيجه عكسيه
وتعرفين واقي الشمس لازم تجدديه كلا ثلاث ساعات والنتيجه رح تبان بعد شهر
ولازم تستمري عليها ثلاث اشهر

والله هالطريقه ماجبتها من راسي هذي وصفة من دكتور

والله انها رهييييييييبه بس استمرررررري عليها 3 اشهر
وادعي لي
الدلوعة ريما
الدلوعة ريما
انا فيني اثار حب شباب استخدمت الدوكين وخفت الاثار بس مشكلتي ان حب الشباب يرجع مرة ثانية وحاليا استخدم الروكتان بس ماادري هو يشيل الاثار ولا لا
برونا
برونا
انا كان عندي شوية اثار حبوب وزيوان استعملت صابونة الكركم من العطار تنشف الوجه وتزيل الدهون والزيواااان رااااااااااااح وخشمي يلق بسببها والاثار جربت كريم بين اكسترا التايواني بتسعه ريال وفي اسبوع ابيضت بشكل ملفت والحين لي شهر استعمله وجهي صااااافي مره والفضل يرجع لبين وصابونة الكركم اللي ماكلفوني عشرين ريال.
خالة الأمورة
خالة الأمورة
والله يا اختي حسب نوعية بشرتك وبدك تعرفي اولا عن نوعية بشرتك واي المنتجات التي ينصح بستخدامها وذلك عن طريق الدكتوره المختصه لان استخدام اي منتج لا يطابق لبشرتك قد يؤدي الى نشافها وافقادها لحيويتها وهذا حدث كثيرا كان تكون بشرتك ناشفه غير دهنيه تستخدمي الصابون الخطا وباعتقادك انه صحيح ويسبب بالتالي الى نتائج غير مرضيه وفقك الله لكل خير
والله يا اختي حسب نوعية بشرتك وبدك تعرفي اولا عن نوعية بشرتك واي المنتجات التي ينصح بستخدامها...
مدمنة خلطات
جزاك الله خيرا حبيبتى .... انا ان شاء الله حادوّر عليها بنفس الاسم وربنا يسهل

رياح نجد
انا فعلا سمعت عنه قبل كدة وكل اللى استعمله شكر فيه ..... جزااك الله خيرا ياحبيبتى ويارب ينولك اللى فى بالك

بطة151
صح عندك حق الواحد لازم يستعمل اللى يناسبه
وجزااك الله خيرا ومش عارفة اشكرك ازاى ياحبيبتى ... ربنا يدخلك الجنة بغير حساب
خالة الأمورة
خالة الأمورة
مدمنة خلطات جزاك الله خيرا حبيبتى .... انا ان شاء الله حادوّر عليها بنفس الاسم وربنا يسهل رياح نجد انا فعلا سمعت عنه قبل كدة وكل اللى استعمله شكر فيه ..... جزااك الله خيرا ياحبيبتى ويارب ينولك اللى فى بالك بطة151 صح عندك حق الواحد لازم يستعمل اللى يناسبه وجزااك الله خيرا ومش عارفة اشكرك ازاى ياحبيبتى ... ربنا يدخلك الجنة بغير حساب
مدمنة خلطات جزاك الله خيرا حبيبتى .... انا ان شاء الله حادوّر عليها بنفس الاسم وربنا يسهل...
دلع
جزاك الله خيرا حبيبتى وماننحرمش منك ابدا

بنوتة امورة
حبيبتى جزاك الله خيرا
وماشاء الله ربنا يديم عليكى نعمه ...... ويارب يطلع مناسب لى بس من كلامك حسيت انه كويس وكذا واحدة نصحتنى بيه

الدلوعة ريما
هى دى المشكلة .. انك تستخدمى مستحضر تلاقيه كويس ويعدل البشرة لكن بعد مدة ترجع بشرتك تانى زى الاول ...... بس يااااااارب يطلع الروكتان معاكى حلو ... انتى جربى كذا حاجة لغاية ماتلاقى اللى يناسبك ان شاء الله
وجزززاك الله خيرا ياحبيبتى