روض القــلب
روض القــلب
طبعا انا مجنونة بالميزان وطول الاسبوع كل يوم اوزن وجيت انهارده خايفه جداااااااا اوزن حاسه ان النتايج اللى فاتت غلط وهيجى الميزان يوم الوزن ويحبطنى ويقولى لا انتى منزلتيش الرقم دا واطلع كيلوا ولا اقل من كيلوا مصدقتش لما لقيتوا فعلا وزنى نزل 4كيلو واكتر وبقيت طالعة نازلة علية علشان اتاكد
طبعا انا مجنونة بالميزان وطول الاسبوع كل يوم اوزن وجيت انهارده خايفه جداااااااا ...
انا بدايه الاسبوع يتني هالحاله

لكن حلفت على عمري ما اوزن ههههههه
looomy83
looomy83
انا بدايه الاسبوع يتني هالحاله لكن حلفت على عمري ما اوزن ههههههه
انا بدايه الاسبوع يتني هالحاله لكن حلفت على عمري ما اوزن ههههههه
والله نفسى ابطل العادة دى لانها فعلا بتلخبطنى فى النتيجة اخر الاسبوع وافضل طالعة نازلة عليه علشان اتاكد من النتيجة دا غير انها بتفقدنى مفاجأة الرقم وانى افرح بيه ببقى مرعوبة تكون غلط واسيب الميزان وارجعلة تانى واغير مكانه وحوووووووووسه خالص
روض القــلب
روض القــلب
والله نفسى ابطل العادة دى لانها فعلا بتلخبطنى فى النتيجة اخر الاسبوع وافضل طالعة نازلة عليه علشان اتاكد من النتيجة دا غير انها بتفقدنى مفاجأة الرقم وانى افرح بيه ببقى مرعوبة تكون غلط واسيب الميزان وارجعلة تانى واغير مكانه وحوووووووووسه خالص
والله نفسى ابطل العادة دى لانها فعلا بتلخبطنى فى النتيجة اخر الاسبوع وافضل ...
خلاص احلفي على عمرج ههههه>>حل فتاك
أم خديجه وخوله
الف مبروك للومي ولكل من نقص وزنه
بس ممكن اشترك معاكم
انا وزني 104
ابي اعرف هل لكم ريجيم معين او على كيفنا
ارجو الرد ببتدي من بكره معاكم
روض القــلب
روض القــلب
الف مبروك للومي ولكل من نقص وزنه بس ممكن اشترك معاكم انا وزني 104 ابي اعرف هل لكم ريجيم معين او على كيفنا ارجو الرد ببتدي من بكره معاكم
الف مبروك للومي ولكل من نقص وزنه بس ممكن اشترك معاكم انا وزني 104 ابي اعرف هل لكم ريجيم...
يامرحبا بج احين بظيف اسمج معانا

والرجيم كل وحده على راحتها ^_______^

لاتقطعينا :)

وحده من بناتج نفس اسمي :32: هههه الله يخليهم لج