ايماان
ايماان
الله يسهل ان شاء الله ولدي وده أعلمه اذا كمل
3 سنوات ان شاء الله .
mohanade
mohanade
طيب انا ابنى سنتيين واربع شهور عنييد مفييش حاجة نفعة معاة لا اللين ولا الشدة والضرب عرفة ان الضرب غلط بس اعمل اية كل حاجة بخدها على اعصابى معاهم حتى انهم بيحبوا بباهم اكتر منى دلوقتى بطلت اعلمة ولبستة الحفاض احس انة هيعمل حمام اقولة هتعمل حمام يقولى اى كاكا يعنى لا كاكا ويعمل على نفسة بيكرة انى اخلعة الحفاض وشطفة وبيفضل يصوت وبيكرة الحموم بس بيحب يلعب بالمية بدون رقابة كلامة ضعييف جدا سعات بحث انة غبى وسعات بحس انة زكى وانا نفسى معنديش صبر عشان اعلم ولا وقت لة اخ 3 ونص والاخر 11شهر ادعولى ربنا يهديهم وييسرلى امورى
amal1983
amal1983
انا كمان من يومين بديت اعلم ابني الحمام وهو عمره سنتين و شهرين.... شيليت الحفاض طول اليوم و بس لما ينام بلبسه الحفاض و انا ما بودي على الحمام كل 5 دقائق انا سرت اراقبه متى بعملها فا لقيت انه تقريبا كل ساعتين ببول بس باخده على الحمام بضل قاعد وبلعب و بحكي و ما بعمل شي و لما يطلع من الحمام بعد 5 دقايق او اقل بعملها و بيسير يقولي مي مي ..... و اليوم شفتو بيشيد عشان يتبرز فاحملته فورا عالحمام صار يبكي ما بده يروح و لما وديته عالحمام قعد و ما كمل العملية .......... مش عارفه هيك صح انا بعمل و وضع ابني تمام ويلا شو اعمل معه.......................
( زينة )
( زينة )
ااب
م.ح نور العين
م.ح نور العين
ااب
ااب
موضوع مهم

وفعلا انا محتاجته شكرا غاليتي وشكرا للي بيفيدونا