**ام نواره**
**ام نواره**
الله يرزق الجميع من واسع رزقه مشكورة عزيزتي ام نواره على الموضوع الحلو ودي اكون من سيدات الاعمال ان شاء الله يتحقق طموحي
الله يرزق الجميع من واسع رزقه مشكورة عزيزتي ام نواره على الموضوع الحلو ودي اكون من سيدات...
اهلين فيك فرح قلبي وانشاالله تكوني من سيدات الاعمال
قوليلنا انتي تفكري في ايش اواش هواياتك لان دايم يكون النجاح في العمل بان الشخص يشتغل في شي يحبه ويهواه ما في انسان ما عنده هوايه والبدايه صعبه بس الشاطر الي ينجح في الاخر
**ام نواره**
**ام نواره**
الله يهديك بس يام نواره وينور بصيرتك يارب انتي فاكره كل العالم طيبه زي قلبك الطيب اولا سيدات الاعمال مهن فاضيات علشان يحكون لك تجربتهم واذا فيه احد فاضي مرح تحكي تخاف العين ...وتخاف التقليد وتخاف...........والله يعينا ويعينهم على انفسهم... وما اقول انانيه او حسد اوعدم حب الخير للاخرين .. لان الله اعلم بالنيات ولكل امرئ ما نوى >>استوت خطبه.
الله يهديك بس يام نواره وينور بصيرتك يارب انتي فاكره كل العالم طيبه زي قلبك الطيب اولا...
ام شهرزاد نورتي الموضوع
ليش يخافون كل واحد ما ياخذ اكثرمن رزقه
بقولك عن تجربه شخصيه انا بعد مااشتغل المشغل عندي والاشيه بقت معدن عل قول اخوانا المصريين
فتح كم مشغل جنبي صراحه في الاول خفت ان الزباين عندي يقلون بس الحمد لله الرزق الي مكتوب لك يجيك
واحس انه كل ما كثرت المشاغل في المنطقه كل ما جذبت زباين اكثر
وفي الاخير ما يبقى الا الي شغله ممتاز
**ام نواره**
**ام نواره**
اممممممممم حلو موضوعك اختي انا كان نفسي اسوي مشروع ولو صغيرون بس للاسف ماحد شجعني من الاهل كنت اتمنى يكون عندي مدخول من شغلي وتعبي بس الله يسامح اللي عندي يحبطوني ان شاء الله اللي فتحوا مشاريع واستفادوا يعلمونا ..
اممممممممم حلو موضوعك اختي انا كان نفسي اسوي مشروع ولو صغيرون بس للاسف ماحد شجعني من الاهل كنت...
المبرمجه نورتينا
انشاالله بتسوين مشروع وبينجح انا في البدايه الكل استهزاء فينا وفي مشروعنا بس لمن نجحن سكتو وعرفواننا كناعلى حق المهم المحاوله ان نجحت خير وبركه وان فشلت خيرها في غيرها
ولا يقعد الواحد ندمان على انه ما حاول
وعلى قول المثل ادخل البحر وقل يانيه
كل يو بترا
كل يو بترا
اممممممممم حلو موضوعك اختي انا كان نفسي اسوي مشروع ولو صغيرون بس للاسف ماحد شجعني من الاهل كنت اتمنى يكون عندي مدخول من شغلي وتعبي بس الله يسامح اللي عندي يحبطوني ان شاء الله اللي فتحوا مشاريع واستفادوا يعلمونا ..
اممممممممم حلو موضوعك اختي انا كان نفسي اسوي مشروع ولو صغيرون بس للاسف ماحد شجعني من الاهل كنت...
:26: اممممممممم حلو موضوعك اختي انا كان نفسي اسوي مشروع ولو صغيرون بس للاسف ماحد

شجعني من الاهل كنت اتمنى يكون عندي مدخول من شغلي وتعبي بس الله يسامح اللي عندي يحبطوني

ان شاء الله اللي فتحوا مشاريع واستفادوا يعلمونا ..[الله يوفق الجميع
اميرة المصرية
المبرمجه نورتينا انشاالله بتسوين مشروع وبينجح انا في البدايه الكل استهزاء فينا وفي مشروعنا بس لمن نجحن سكتو وعرفواننا كناعلى حق المهم المحاوله ان نجحت خير وبركه وان فشلت خيرها في غيرها ولا يقعد الواحد ندمان على انه ما حاول وعلى قول المثل ادخل البحر وقل يانيه
المبرمجه نورتينا انشاالله بتسوين مشروع وبينجح انا في البدايه الكل استهزاء فينا وفي مشروعنا بس...
بجد موضوع رائع وياريت الكل يفيدنا بتجاربه :icon28:
انا عن نفسي نفسي افتح محل لبيع الملابس الجاهزة الحريمي طبعا
انا عشقي الاول الملابس
بس خطيبي دايما يقولى لما نتجوز اعملى اللى نفسك اما دلوقتى نوووووووو
قمت فكرت اشترى عربية ملاكى مستعملة واديها لمحل لتأجير السيارات وبكده هتدخل ليا دخل شهرى كويس لحد ما اقدر احقق حلمى:26: