دموع التائبة
دموع التائبة
يا بنات اللى فى مدينة نصر بيتعاملوا مع العطارة الهندية الزيوت بتاعتة وحشة لاقصى درجة كنت جايبة زيت لوز مر من نادى الشمس وكان عجبنى جدا بس كالعادة الازازة اتكسرت فمعدية مرة على العطارة الهنديةقولت اجيب شوية حاجات جبت زيت لوز مر فرق شاسع ما بين الاتنين ده تقيل ومدهنن وريحتة مزنخة فظيع و**** مستنية لما انزل تانى اروح اهزأهم واسعار الرز والدقيق والحاجات السايبة عنده اغلى من العطار اللى جنبى او فى السوق انتو اية رايكم فيه؟
يا بنات اللى فى مدينة نصر بيتعاملوا مع العطارة الهندية الزيوت بتاعتة وحشة لاقصى درجة كنت جايبة...
بصى يا سمسم حاجات ماى واى ديه بصراحة تحفة اوى و ميلة و احسن حاجة انها مصرية 100%
و جبت من عندهم شامبو اسمه كليوباترا و حمام كريم اسمه جدايل بجد روعة و كمان زيت كليوباترا لأطالة الشعر و بجد جميل جربى و اتوكيلى على الله

انا كمان بحس ان حجاتهم مش طازة و كمان درجة تانية زى البقول و الرز و كده و فعلا بطلت اشترى من عندهم من شهرين تقريبا و بس ممكن تجيبى من عندهم مسلتزمات الحلويان عشان بصارحة مش بتنباع عند العطارين اللى جنبى
ROSHANA
ROSHANA
السلام عليكم ماشاء الله ملف رائع ربنا يبارك فيكي يادون مع اني مش فاضيه ادخل واشوف كل حاجه بس اكيد هتفيدوني بنات في كذا حاجه بحتاجهم علطول في اكلي لكن للاسف دايما مش بلاقيهم في مترو المعادي والفا ماركت كريمة جهينه اللباني حليب مكثف ومحلى قشطة معلبه شوربة الفطر الكنور هل فعلا الحاجات دي فعلا بتلاحظوا انها مش بتنزل دايما ولا الاماكن اللي بروحها هي اللي اي كلام وياريت تدلوني على سوبر ماركتات كبيرة الاقي فيها الحاجات دي ويبقى متوفر فيها دايما بس ياريت يبقى قريب من المعادي غير كارفور يعني لاني عارفاه
السلام عليكم ماشاء الله ملف رائع ربنا يبارك فيكي يادون مع اني مش فاضيه ادخل واشوف كل حاجه...
الحاجات دى متوفرة فى اى سوبرماركت يا اسماء غريبة انك مش لقتيها فى مترو بالذات ده بيجيب كريمة لبانى فريش كمان احلى وارخص من جهينة بس بتيجى الصبح وتخلص بسرعة ابقى اسالى بتيجى امتى الصبح وروحلها الصبح

ولو ان انا شخصيا بستبدلها لو احتجتها وده نادرا بالحليب الطبيعى كامل الدسم
ROSHANA
ROSHANA
بصى يا سمسم حاجات ماى واى ديه بصراحة تحفة اوى و ميلة و احسن حاجة انها مصرية 100% و جبت من عندهم شامبو اسمه كليوباترا و حمام كريم اسمه جدايل بجد روعة و كمان زيت كليوباترا لأطالة الشعر و بجد جميل جربى و اتوكيلى على الله انا كمان بحس ان حجاتهم مش طازة و كمان درجة تانية زى البقول و الرز و كده و فعلا بطلت اشترى من عندهم من شهرين تقريبا و بس ممكن تجيبى من عندهم مسلتزمات الحلويان عشان بصارحة مش بتنباع عند العطارين اللى جنبى
بصى يا سمسم حاجات ماى واى ديه بصراحة تحفة اوى و ميلة و احسن حاجة انها مصرية 100% و جبت من عندهم...
مش كده برضه يبقى خلاص اخرهم معايا الزيت البايظ ده

بالنسبة لحاجة التورتة انا جربت محل تانى وحلو جدا اسمة درب البرابرة
عارفة مترو اللى فى اخر حسن مؤمون ورا النادى الاهلى قصادة الناحية التانية شارع على ناصيتة مدرسة
هو قصاد المدرسة الناحية التانية ص محلات جنب بعض وهوا داخل جوة شوية

روحية مرة هاتنبهرى من الحاجات اللى عندهم
amirasidky80
amirasidky80
الحاجات دى متوفرة فى اى سوبرماركت يا اسماء غريبة انك مش لقتيها فى مترو بالذات ده بيجيب كريمة لبانى فريش كمان احلى وارخص من جهينة بس بتيجى الصبح وتخلص بسرعة ابقى اسالى بتيجى امتى الصبح وروحلها الصبح ولو ان انا شخصيا بستبدلها لو احتجتها وده نادرا بالحليب الطبيعى كامل الدسم
الحاجات دى متوفرة فى اى سوبرماركت يا اسماء غريبة انك مش لقتيها فى مترو بالذات ده بيجيب كريمة...
معلش يا جماعة سؤال كده ..و لو انه محرج..بس انا عايزة ابتدي اعلم ابني انه يستخدم ......احممممممم..التواليت
هو خلاص عنده سنتين و شهرين...انا عارفة اني متأخرة..و محدش يكسفني :35:
بس انا عايزة بقي ابتدي معاه من اول بكره
قولولي اعمل ايه بالظبط خطوة خطوة
يعني احنا في الشتا و خايفة اخليه يفضل كده من غير بامبرز و يجيله برد
و لا البسة (كيلوت)اولادي
و فوقيه مثلا مشمع و الاحظه بقي و كده
معلش يا جماعة انا مكسوفة والله منكو
بس يعني ساعدوني ربنا يكرمكو
ROSHANA
ROSHANA