don
don
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته حبيبتي دندون ربنا يخليكي لينا و تسلم ايديكي يا سكرة جزاكِ الله خيرا يا غالية و جعله في ميزان حسناتك حقيقي شرحك رائع و سلس كهرمانتي، تسلم ايديكي على طريقة الكاتشب انا باموووووووووووت فيه هو و المايونيز
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته حبيبتي دندون ربنا يخليكي لينا و تسلم ايديكي يا...
ماانت قلت من الاول هو النهار باين من اوله نوودى و مووتى مع بعض هناء و شيرين انتم مين فيكم بتاعة البطة ؟ حتبقى هى دى علامة التفرقة بينكم (( البطة اللى ما تحشتش )):16:
mooty
mooty
noody هى دى بتاعة البطة ام رجل مكسورة

انا بتاعة السويسرول والكوردن بلو...
don
don
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته حبيبتي دندون ربنا يخليكي لينا و تسلم ايديكي يا سكرة جزاكِ الله خيرا يا غالية و جعله في ميزان حسناتك حقيقي شرحك رائع و سلس كهرمانتي، تسلم ايديكي على طريقة الكاتشب انا باموووووووووووت فيه هو و المايونيز
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته حبيبتي دندون ربنا يخليكي لينا و تسلم ايديكي يا...
لا اله الا الله هى كسرت رجلها كمان ؟؟ امال ااجماعة اكلوا اية ؟ مش كفاية معلقة القشطة اللى مكلمتكيش عليها قلت انا مالى هما اللى حيفطسوا
mooty
mooty
اة اصل هى ناقصة قشطة كمان

علشان كدا يا عينى كانو ساكتيين ..
عارفة فكرتنى بمسرحية (دى بتمشى يا لينا)) ههههههههههههه

حاسة ان نودى ها تموتنى ....

الحقينى بقى يا دندوون
Noody30
Noody30
يا نهاركم ابيض؟؟؟!!!!! لا اهو انتم الاتنين قاعدين تقطعوا في فروتي و انا زي الهبلة قاعدة مستينة موتي هانم ترجع المسنجر!!!!!!

ايوة انا يا دندون صاحبة البطوطة ام رجل مكسورة بس مش انا و الله اللي كسرتها ده الواد اخويا اللي كسرها كسر مضاعف و عاقبته باني حطيت له الورك ابو رجل مكسورة!!!!!

و بعدين يا دندون مالها معلقة القشطة؟؟؟ طيب كنتي تعالي شوفي كده البطوطة كانت عاوزاكي و الله و متزعليش المرة الجاية حاحط الحشو ان شاء الله بس المرة دي كنت خايفة من بابا و تعليقاته. اصله كان مهدد ان لو البطة دي متعملتش حلو حيقطع البط من البيت!!!! و دي كانت اول تجربة ليا مع البط لان عمتي كانت هي اللي بتبعته لنا جاهز قبل كده >>>>>>> طلعتي بحاجة من قصة حياتي؟؟؟ -لا!!! - طيب!!!

بت يا موتي اطلعي من هنا لاجي اكسرلك رجلك زي البطة!!