أوسكار 🌹
أوسكار 🌹
واشيله اغسله غسلة محترمة علي الحوض و اغسل كمان الباب من جوة وهنا بعد ما ركبته تاني بقي بربررررررررررررررررررررررق:pinklove: :biggthump انا بقي قبل كده كنت فكيت العيون و نقعتها في مية و بريل و كربوناتو و غسلتهم و بقوا فلة و شيلت الفويل و نضفت البوتاجاز وه سخن و كان زي السحر وبعد كده فرشت فويل جديد انا بحب الفويل اللي بييجي حتة واحدة و سميك حلو اوي مش بيسرب حاجة تحته و بينفع يتنضف من غير ما يتقطع عشان سميك اسمه ديميتا بييجي اللفة فيها 3 غيارات للبوتاجازت ال 5 عيون و فيه كمان مقاس اللي 4 عيون و مش غالي اعتقد من 6 - 7 جنيه و بيقعد كتير جداااااااااااااااا لانك بتنضفيه اول باول ماحدش يقولي عيون البوتاجاز مش بتلمع او شكلها وحش و مطفية يا دي الفضايح شوفوا بقي اصل انا كنت فاكرة نفسي فتكة :29: حبيت في يوم انضف اوي العيون عملت ايه بقي؟؟؟؟؟ اللي هتضحك هي حرة نقعت العيون في مية و فلاش :sad: و طبعا الفلاش بقي يفور لانه بيتفاعل مع المعدن و عينكم ما تشوف الا النور طلعت العيون متاكلة و خشنة و مهببة وطبعا مفيش حل هابقي اغيرهم ان شاء الله و ده شكل البوتاجاز في الاخر وكل سنة و انتم طيبيبن و ربنا يبلغنا رمضان
واشيله اغسله غسلة محترمة علي الحوض و اغسل كمان الباب من جوة وهنا بعد ما ركبته تاني بقي...
الصور ما تفتح عندي ايش السبب
دلوعة زيزو
دلوعة زيزو
اف ماتفتح الصور ليش 😡