مجوده majooda

مجوده majooda @mgodh_majooda

محررة برونزية

فكره موقع الكتروني للدعايه والاعلان

المشاريع والافكار التجارية الشاملة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لدي فكره مشروع موقع الكتروني للدعايه والاعلان اريد دراسه جدوى للمشروع ورايكم في المشروع
شاكره ومقدره مروركم على الموضوع والردود
5
511

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

nona art
nona art
اختي اولا فكري بتمويله!!!راح تحتاجي استضافة ودعم وتصميم واهم من ذلك دومينو(نطاق خاص)
ثانيا :وهو مهم... فكري بعقلية المعلن...انا شركة وعاوزة احط اعلاني بموقع...لازم اختار موقع مشهور..هل موقعك مشهور...؟؟؟
ولازم يكون مشهور في مجالي اللي باعلن عنه مش بس شهرة!!
فبناء على ايه هايتقدم ويعلن ليك؟؟؟الموقع كله اعلانات بدون محتوى..والزائر ما بدخلش موقع كله اعلانات...الا لو بيبحث عن شيء معين ومل من البحث..فمكرها بيدور على موقع اعلان...لا اظن ان هذا يحدث ابدا..
ها ..ايه رايك في رايي..انا مش عاوزة احبطك..بس دا واقع..
اللي ممكن يمشي بس عاوز فلوس..استضافة وتكون جامدة عندها مصممين جامدين وذقهم عالي...
msr2009
msr2009
اختي اولا فكري بتمويله!!!راح تحتاجي استضافة ودعم وتصميم واهم من ذلك دومينو(نطاق خاص) ثانيا :وهو مهم... فكري بعقلية المعلن...انا شركة وعاوزة احط اعلاني بموقع...لازم اختار موقع مشهور..هل موقعك مشهور...؟؟؟ ولازم يكون مشهور في مجالي اللي باعلن عنه مش بس شهرة!! فبناء على ايه هايتقدم ويعلن ليك؟؟؟الموقع كله اعلانات بدون محتوى..والزائر ما بدخلش موقع كله اعلانات...الا لو بيبحث عن شيء معين ومل من البحث..فمكرها بيدور على موقع اعلان...لا اظن ان هذا يحدث ابدا.. ها ..ايه رايك في رايي..انا مش عاوزة احبطك..بس دا واقع.. اللي ممكن يمشي بس عاوز فلوس..استضافة وتكون جامدة عندها مصممين جامدين وذقهم عالي...
اختي اولا فكري بتمويله!!!راح تحتاجي استضافة ودعم وتصميم واهم من ذلك دومينو(نطاق خاص) ثانيا :وهو...
انا رأي ان الفكرة ممتازة وتجاري العصر اللي احنا عايشين فيه وهو عصر التجارة الالكترونية ويمكن تحقق اي شي بالضغط على زر الكمبيوتر بس اهم شي حسن التخطيط للمشروع بكل تفاصيله وابه يكون موقع مميز ويقدم خدمة جادة مو بس حشو وابهار على الفاضي وكمان ممكن يكون التواصل مع مهندسات التصميم والدعم الفني والمنددوبات عبر الكمبيوتر يعني كل المشورع والمتعاونين فيه يعملون من المنزل وان شاء الله انا اولكم والله يوفقك
م نورا
م نورا
الله يوفقك
أحب الضحك
أحب الضحك
ممتازة الفكرة أختي
وكنت فكرت بها منذ فترة طويلة ولكن تحتاج لفريق كامل مهارات في التصاميم
لأن أي موقع يعتمد على سمعته في التصميم والذوق والأسعار المقبولة
فيجب أن تدرسي الفكرة جيدا وأن يكون عندك فريق جيد ليرتقي بالموقع
الله يوفقك بإذن الله
حكيمه زمانها
حكيمه زمانها