ام انمار

ام انمار @am_anmar_1

عضوة جديدة

انا وعيالى وتبول لاارادى عندكم حل تكفون لا تطنشونىولالالالالالالالالالالا لالالا

ساعدوني

مرحبا 0000 مشكلتى بختصار (عيالى وتبول لا ارادى) الحين ولدى صارعمره 8 سنين ومشكله كل ماذاوتزيد 00 واخته الى اصغرمنه عمره 7 سنين صارت اتسوى زيه مع انها كانت ما تعنى من هذى المشكله بس من سنه بدأت وهذا حالى غير اشيل وحط واغسل من جد تعبت
الحين ابغا اعرضه عند دكتور بس كتير قالولى ما حتستفيدى شى 00 ارجوكم احد يعرف دكتور شاطر ويخلاصنى من هذى المصيبه تكفون ساعدونى من جد انا تعبت وعيالى نفسيتهم تعبت 000:(
11
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ام انمار
ام انمار
نسيت اقولكم انا من جدة يعنى لو سمعتوا عن دكتور شاطر يكون فى جدة
فاتنه الوجود
فاتنه الوجود
السبب الرئيسي في هالمشكله يكون نفسي
يعني مااتوقع الدكتور راح يقدر يساعده قد ماتقدرون انتو
وحاولو اذا تبول ماتحسسونه انه غبي وصغير ومايحس ووسخ
يعني حاولي شوي شوي وفي الليل حاولي تصحيه يروح للحمام لين يتعود شوي شوي
بس دكتور احسها صعبه خاصه على نفسية الولد
#فاتنة#
#فاتنة#
السبب نفسي ..

ممكن يكون فيه مشاكل في البيت او عدم استقرار او انكم اذا تبولواتضربوهم انتبهوا:(

صدقيني ان شاء الله فتره وتعدي بس حاولي ماتخاصميهم ابدا وتصحيهم في الليل او اذا قمتي تصلي الفجر صحيهم يدخلوا الحمام

ومايشربوا سوايل كثير قبل النوم

وجربي حكايه المكافأت لما الواحد يقوم وماوسخ فراشه تكأفؤه بشي يحبه:) انا متاكد انها نقطه مهمه..

والله يعينك
ام انمار
ام انمار
شكرا" حبيبتى بس انا اى تعبت نفسيتى حاولت اسوى زى ما قولتى بس للاسف ما نفعت معها اللاقى فى الصباح عملها فى فراشه و ابنى بدأ يكبر وانا خايفه انو يستمر معاه الى المتوسط زى وحده اعرفه ابنها الين الجامعة وهو يسويه فى فراشه عموما" شكر"00
ام انمار
ام انمار
باخت فاتنه بلعكس فى البيت ما عندى مشاكل انا وزوجى وعيالى جدا" مترابطين وحكايت اضرب مش موجود فى قاموسنا وانا احاول قد ما اقدر ما اتكلم معا فى هذا الموضوع بشكل قاسى بس احاول دايمن انى افهمه انك ما يشرب السوائل قبل ما ينام ب3 ساعات وشخصية ولدى قويه ومع صغر سنه يحاول انو يتحمل بعض المسؤليات بس عندى هذى المشكله ما اعتقد انها نفسيه