HENDA2006

HENDA2006 @henda2006

عضوة جديدة

خليجية تدخل تساعد مصرية وانا ادعيلها

المكياج والعطور

مساء الخير على كل الخليجيات الجميلات
نفسي نفسي نفسي في برفان خليجي تكون ريحته جزابة ويكون موجود في مصر
يا ريت حد يساعدي لأني غلبت من البرفانات
تاني حاجة نفسي ارسم عيني بالكحل زي الخليجيات لكن مش بعرف واحدة تكسب فيا ثواب وتقولي علما بأني البس عدسات لاصقة والاحظ ان الكحل بيسيح
اعمل ايييييييييييييييييييه دلووووووووووووني
عايزه اشتري كحل حلو ومتنسوش انه يكون موجود في مصروازاي ارسم عيني ويكون عندي نظرة الخليجيات الجذابة
يا بختكوا يا حظكوا..............................انا مش بحسد انا بقر بس
20
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

كويتيه_26
كويتيه_26
هلا اختي عندج عطر الين استيلا سينما الور شانيل وهذي كلها موجوده عندكم طبعاا

عايزه اشتري كحل حلو ومتنسوش انه يكون موجود في مصروازاي ارسم عيني ويكون عندي نظرة الخليجيات الجذابة
احم احم حبيبتي نظرة الخليجيااات الجذابه مو من الكحل لا سبحان الله من الله نظراتنا اتهبل حتي بدون كحل يعني انا نضرتي سادوحيه ريلي مسميهااا ههههههههه حدي ثقه

اذا تبين كل حلوو ريفلوون واكيد عندكم في مصر واي حاجه عوزها انا حاضر يا باشا اقصد يا هاانم
HENDA2006
HENDA2006
كويتية 26
اشكرك يا قمر وطبعا انا عارفة ان نظرتكم الجزابة دي من عند ربنا ولكن انا بتمحك شوية ههههههههههه
يا ريت بقى توضحيلي نوع الكحل يا أم عيون جريئة يا قمر وازاي ارسمه يمكن اتعدي منك ونظرتي تحلو
كويتيه_26
كويتيه_26
ونبي انتي فايئه وريئه اوي يختي انا بروح انا وبكره انشاء الله ائوليك يا عسل اصدي يا فطير مشلتت يووووووووووووووه يا قشطه ههههههههههههههه
شبابية
شبابية
اذا تبين عطر حلوووو وفضيع وبتدعين لي ان شاء الله
عطر وصال من اجمل ريحته ماتطلع من ثيابك الا بعد كم يوم روعه بصراحه
اكيد اجمل موجود عندكم بمصر لا وازيدك من الشعر بيت رخييييييييص مرررررررررره
تحياتي :27:
كن قويا!!!
كن قويا!!!
ياحلو كلامك ياهندا شجعتيني ارد..لكن لا يكون قصدك تمدحينا عشان نرد بس؟؟
المهم ياحبيتي اذا تبغين عطور خليجية عندك أجمل والعربية لهم فروع في القاهرة وكل عطورهم خليجية..
ثانيا الكحل أي كحل يزبط بس سخنيه شويه جنب أبجوره او أي شي شويه بس بعدين قدام المراية طالعي فوق واسحبي جفنك الأسفل لتحت ---يعني اصبعك تحت عينك---- وكحلي من اليمين للشمال لفوق لتحت....عفوا قصدي عيدي وزيدي الين تشبعي..يتكامل المنظر بخط ايلاينر يناسب عينك من تحت وفوق..وماسكرا من لانكوم وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو..
اذا ما تبغيه يسيح حطي تحت عينك بودرة نفس لون بشرتك أو اساسك بسخاء..على طول تحت عينك..حيقعد الين تمسحيه..وحتحوسي الين ينمسح..!!