هبه عبد العظيم
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
رمضان كريم على كل البنات مش قريت قوى عشان نص العائله النهارده عندنا وانا الى قلت هنقضيها فرخه ورز النهارده

معلللللللللللللللللللش هرجع لكم ثااااانى
don
don
mooty mooty :
ًباح الخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
ًباح الخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
مساء الخير يا بنات طبعا كلكم دلوقتى خلصتوا فطاركم بألف هنا وشفا وتسلم ايديكم جميعا واللى كان معزوم يا بخته الصبح النت كان صعب عندىمعلش لكن زى ما اتفقنا تسيبوا الاسئلة وانا لما ادخل اى وقت زى مادخلت دلوقتى كدة اروح كتبلكم الرد
الحمد لله الواحد ماتعبش خالص فى الصيام اد ماتعب فى ال :angry: وال :angry: وال :angry: وحشتونى كلكم جدا
moslema_3
moslema_3
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
ازيكم يا بنات وحشتونى كلكم
طبعا انا مادخلتش الصبح و أكيد السبب معروف ......... أيوة كنت عند ماما من إمبارح ( الله يكون فى عونها )
المهم انتوا عملتوا ايه فى اول يوم صيام ؟ أنا عندى الحمد لله عدى على خيرمن غير جوع ولا صداع الحمد لله ودة لأنى أصلا مش بشرب لا شاى ولا نسكافيه( بشرب بيبسى بس )
المهم كل سنه و انتم كلكم طيبين
Noody30
Noody30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته صباح الفل و رمضاااااااااااان كريم ممكن يا دندون اسأل سؤال سألته قبل كده بس تاه في الكنترول؟؟؟؟ هو دبس الرمان بييجي في شكل سايل في زجاجات و الا له شكل تاني؟؟ و لو في زجاجات ايه احسن انواعه؟؟ سؤال كمان حتستغربيه، بس هو شربات الكنافة و الجلاش و القطايف بيبقى تقيل، لكن شربات البسبوسة أخف؟؟ و لو كده معلش اكتبيلي مقدار الشربات في كل حالة بس خلاص انا خلصت اسئلة :)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته صباح الفل و رمضاااااااااااان كريم ممكن يا دندون اسأل...
nohaa
nohaa
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الخير على كل اللي موجودين عاملتوا ايه امبارح في الصيام

ازيك يانوودي عامله ايه عندكو اكل ايه النهارده على فكرة انا بجيب دبس الرمان بيكون سايل وفي قزايز ومعرفش ازى ليه شكل تاني ولا لاء؟
على فكرة السوبيا اللي جتني بالكيلو بس بفكر اكبر منها واعمل بتاعة دوون
ام ابيها انا لسه معادي في المستشفى بدري فاماسالتش حد لكن انا في ابني الاولاني صمت رمضان الحمدلله وربنا يقوينا السنه دي ان شاء الله