هاااااااااااام جدا للي تحب الطبخ

اطباق عالم حواء

أخواتي في عالم حواء:دايما أكون محتارة شا أسوي كوجبه لعائلتي والمشكله تكون عندك الاغراض بس ما عندك افكار جديدة ومحبوبه مهما كانت الفترة(فطور ,غدا,عشاء).........بغيت أسمي الموضوع(قولي واش عندك أقولك وش تطبخين)
الموضوع بالدرجه الاولى موجه للموجودات على النت في وقتها(لاني اكون بحاجة الوصفه بوقتها) طبعا وغيري من البنات نفس الشئ.أدري اني معقده الموضوع بس اتمنى الفكره وصلت
:( :( :( :( :( :( :(
10
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

zeireda
zeireda
وصلت يا سيتى ، وأنا معظم الايام بكون موجودة على النت من الصبح الساعة 10 وحتى الساعة 5 تقريبا

ينفع الوقت ده؟؟؟
zeireda
zeireda
بس يارب اقدر أساعدك ان شاء الله
pelican
pelican
والله فكرة تحفة تسلم عيونك وانا موجودة على طول على النت اى خدعة وعالم حواء ماشاء الله غنى بالوصفات المجربة المهم يكون عندك استعداد تضيفى شئ مش موجود او تجربى وصفات ما عملتيهاش قبل كدا كمان راعى عامل الوقت يعنى لازم تسألى قبلها بوقت كافى لتحضير الوجبة من طقطق لسلاموعليكم
ودلوقتى سلامو عليكو
ام مضر
ام مضر
شو رايك مثلا نقترح على المشرفات يعملوا ركن الخدمة السريعة ومش للطبخ بس بل لما تحتاجينه زيارة طبيب او شراء مستلزمات...
مشكورة على الاقتراح وماراح حد بالمنتدى يقصر
مفتاح القلب
مفتاح القلب
مشكورات حبيباتي على التفاعل واعذروني على التأخير,واختي ام مضر والله الفكرة حلوة وان شاء الله ياخذوها المشرفات بعين الاعتبار(ابتدي اليوم:ابي اجهز وجبه للعشاء والحاجات المتوفرة عندي :كوسا,ذره علب,دقيق,بطاطس وحاجات السلط العاديه)يالله يا بنات ابي همتكم.