ذا بيوتي

ذا بيوتي @tha_byoty

كبيرة محررات

هل تشعرين بالاحراج من الخطوط البيضاء امام زوجك؟ لكي الحل السحري.........والشحن مجانا

سوق عالم حواء التجاري

مشكلة الخطوط البيضاء منتشره جدا بين النساء و خصوصا في منطقة البطن نتيجة الولاده
و في الارداف و المؤخره نتيجة تخسيس مفاجئ او نحافه مفاجئه او نقص فيتامينات.

كريم د.بيوتي لعلاج الخطوط البيضاء بيتكون من مجموعة زيوت نباتيه طبيعيه تعيد بناءالخلايا المتفتحه في الجلد و تجعله اكثر حيويه و ان شاء الله تنتهي الخطوط البيضاء نهائيا.
كريم د.بيوتي نتايجه روووووعه و كل البنات اللي خدوا مني بيشكروا فيه اوي , و علي فكره مشكلة الخطوط البيضاء لحد الان من مشاكل البشره صعبة الحل , لكن د.بيوتي و الحمد لله عندها حل لاغلب مشاكل البشره وكله بطريقه طبيعيه وءامنه وفعاله.

طريقة الاستخدام:
دهان مرتين يوميا علي الاماكن المراد علاجها , ومدة الاستخدام من شهر الي ثلاثة شهور علي حسب حالة كل واحده .

وعلشان كده انا جايبالكم عرض مخفض عليه , علشان تقدري تستخدميه من شهر لثلاثة شهور
يعني لو الخطوط البيضاء عندك متوسطه ان شاء الله النتيجه تكون بعد شهر, لكن لو حالتك شديده ان شاء الله تنتظري النتيجه من شهرين الي ثلاثة شهور .

و دايما يا بنات الحاجات الطبيعيه بتاخد وقت اكتر لانها بتمد البشره بالفيتامينات والمعادن اللي ناقصاها ومش موجوده في غذاءنا و بتسبب في ظهور مشاكلها و دا بيتم بطريقه فعاله وصحيه 100% , وعلي شكل كريم علشان تقدري تستخدميه و تدهنيه بسهوله ,غير المستحضرات الكيماويه اللي بتدمر البشره و تعجل بظهور التجاعيد.

العرض هو:

3 علب كريم لازالة الخطوط البيضاء بسعرررررررررررررررر 70 ريال فقط
والعرض دا لمده محدوده و للدعايه فقط و علشان تجربوا الكريم و ان شاء الله مش هتندموا ابدا و الشحن كمان علينا يعني يوصل لحد بيتك مجاااااااااااناااااااااا
لجميع دول الخليج

انظري الي صوره الكريم

صورة العرض
39
2K

هذا الموضوع مغلق.

اعتز بك
اعتز بك
طيب حبيبتي كيف ممكن احصل عليه
بهلوله
بهلوله
وانا كمان بس كيف الطريقه عشان يوصلني