ROSHANA
ROSHANA
الى بنات مدينة نصر والاحياء المجاورة
اليكم نشرة اسعار الحادية عشر ننقلها لكم من سوق التامن خلف مدرسة المنهل

طماطم للصلصة ب 50 قرش فقط لا غير
وفى ب 65 زى الفل يا تلحقوا يا متلحقوش

بطاطس ب 175 وفى ب 2 جنية

فراولة بلدى ب 2 ونص

فلفل مكبب بلدى ب 2 جنية وب 3 ونص

الخرشوف ابتدى يظهر ب 75

وفية قرع عسلى كتير بس مش عارفة بكام

كرفس مستورد رااااااااااائع ب 1 اول مرة اشوفة فى السوق
عادة بشوفة بس فى مترو والحتت دى

وحاجة جديدة لسة شايفاها النهاردة سائل داونى وكمفورت وديتول وكلوركس ومزيل بقع وجلانس ووووو..... كل المنظفات الجاهز بتتباع بالكيلو سايب رخيصة فى حدود 6 جنية ممكن تاخدى ربع كيلو تجربة الاول

انا جبت ربع داونى ب جنية ونص ظريف جدا

كان معكم روشانا مندوبة عالم حواء فى السوق

القااااااااااااهرة
ROSHANA
ROSHANA
معلومة صغيرة للى ميعرفش

اسعار السوق ده الصبح بتبقى اغلى

اخر النهار على الساعة 5 الناس بتبقى عايزة تمشي وتشطب فكلهم بينزلوا فى الاسعار كويس اوى خاصة لو هاتخدى كمية

فبيوفر جامد ما شاء الله
ROSHANA
ROSHANA
ديناااااااااااااااا مش انا عرفت المحلات عاملة على تخفيض على لووك ليه

استنتاج يعنى بس اعتقد صح

تدفعى كام واقولك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الصبر يارب
الصبر يارب
الى بنات مدينة نصر والاحياء المجاورة اليكم نشرة اسعار الحادية عشر ننقلها لكم من سوق التامن خلف مدرسة المنهل طماطم للصلصة ب 50 قرش فقط لا غير وفى ب 65 زى الفل يا تلحقوا يا متلحقوش بطاطس ب 175 وفى ب 2 جنية فراولة بلدى ب 2 ونص فلفل مكبب بلدى ب 2 جنية وب 3 ونص الخرشوف ابتدى يظهر ب 75 وفية قرع عسلى كتير بس مش عارفة بكام كرفس مستورد رااااااااااائع ب 1 اول مرة اشوفة فى السوق عادة بشوفة بس فى مترو والحتت دى وحاجة جديدة لسة شايفاها النهاردة سائل داونى وكمفورت وديتول وكلوركس ومزيل بقع وجلانس ووووو..... كل المنظفات الجاهز بتتباع بالكيلو سايب رخيصة فى حدود 6 جنية ممكن تاخدى ربع كيلو تجربة الاول انا جبت ربع داونى ب جنية ونص ظريف جدا كان معكم روشانا مندوبة عالم حواء فى السوق القااااااااااااهرة
الى بنات مدينة نصر والاحياء المجاورة اليكم نشرة اسعار الحادية عشر ننقلها لكم من سوق التامن خلف...
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عجبتني جدا

ان شاء الله تترقي قريب وتيجي عندنا في سوق الجيزة
الصبر يارب
الصبر يارب
ديناااااااااااااااا مش انا عرفت المحلات عاملة على تخفيض على لووك ليه استنتاج يعنى بس اعتقد صح تدفعى كام واقولك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ديناااااااااااااااا مش انا عرفت المحلات عاملة على تخفيض على لووك ليه استنتاج يعنى بس اعتقد صح ...
أومال لو كنتي عارفه السبب الحقيقي كنتي عملتي ايه

يلا بقي قولي قبل ما تيجي أبله دينا و وعد مش هقولها غير لما تدفعلك اللي عليها :D