la rosa
la rosa
اللى بتسأل عن منتجات ون بتاعة كارفور احنا بنجيب من هنا كارفور الامارات معرفش بقى كارفور مصر نفس الجودة ولا لأ بس عموما احنا بنجيب من ماركة ون:
مناديل الوجه والسكر وملمع الزجاج والايس كريم الفانيليا
الحاجات اللى جربتها ومعجبتنيش نهائي: القصدير ومناديل المطبخ
don
don
اللى بتسأل عن منتجات ون بتاعة كارفور احنا بنجيب من هنا كارفور الامارات معرفش بقى كارفور مصر نفس الجودة ولا لأ بس عموما احنا بنجيب من ماركة ون: مناديل الوجه والسكر وملمع الزجاج والايس كريم الفانيليا الحاجات اللى جربتها ومعجبتنيش نهائي: القصدير ومناديل المطبخ
اللى بتسأل عن منتجات ون بتاعة كارفور احنا بنجيب من هنا كارفور الامارات معرفش بقى كارفور مصر نفس...
ابلة دينا الجهاز بتاعها عطلان بس ان شاء الله حتجيب واحد جديد اليومين دول ربنا ييسر لها جهاز محترم :icon28:
:44:

ما هى المشكله كلها بتنحصر فى بكرة وفى يوم السبت مش فينا :)عمرى ماسمعت حد حيبتدى الريجيم النهاردة ابداااااااااااااااا:)
بس نصيحه منى عن تجربه لو حاجه فى سنانك وجعاكى اوعى تهمليها وتسكينيها بالأدويه الأحسن انك تروحى للدكتور وتلحقيها quote]
لا طبعا انا مش معاكى فى الرأى دة المفروض انك تعالجى الالم بالمسكنات لاخر نفس عندك وتروحى للدكتور وانتى ميته خالص ومغمى عليكى من الوجع علشان تترمى على الكرسى بنفس راضيه وتوافقى انه يشتغل فى بقك :icon33:

المشكلة انهم عايزين يشتروا لاب توب بدل الجهاز الكبير وانا مش موافقة لانى مبحبش ابدا اللاب توب ولا برتاح فى القعاد عليه ولا تنزيل الصور عليه فزى ماتقولوا كده كل واحد مستنى لما التانى يغير رأية

ومنتجات مركاتو اللى حاطط اسمه عليها مش حلوة خاااالص يابنات محدش يشتريها

لالالا دة انا قررت انزل بحمله لتشجيع الاكل بره البيت ومهما كانت النتايج والملوثات علشان نريح شوية :09:
don
don
صباح الفل
وحشتونى كلكم والله يا بنات
اميرةعربية
اميرةعربية
welcome back
we miss you soooooooooooooooooooooo much muahhhhhhhhhhhh
ROSHANA
ROSHANA
دينااااااااااااااااااا
عودا احمد طولتى اوى علينا الغيبة

عايزين تعويض كبيييييييييييير بالمشاركات بقى غرقينا يلا عشان تعوضى الفترة اللى فاتت