سلمى الاموره
سلمى الاموره
هااااااااااااااااى ازيكم يا بنات ما شاء الله الملف اكتر من الرائع ربنا يباركلكم و استفدت من اللى قريته لكن بصراحه مش هقدر اقرا اللى فات كله هحاول كل يوم اقرا كام صفحه المهم انى لاحظت ان اغلبكم من سكان مدينة نصر و عمالين تتكلمو على اسماء محلات و شوارع حسستونى انى من المريخ انا من مدينة 15 مايو مفيش ليه جيران هنا طبعا اللى يعرفها يقول صحراء جرداء و معرفش لا الفيومى و لا الاسكندرانى و مش عارفه اى حاجه فى اى حاجه ياريت اللى من حلوان يفيدنى
هااااااااااااااااى ازيكم يا بنات ما شاء الله الملف اكتر من الرائع ربنا يباركلكم و استفدت من...
ههههههه
انا كمان من حلوان اهلا بيكى يا قمر
فعلا هما هنا بيتكلمو عن مدينه نصر بس لو فى اى حاجه عايزه تسالى عنها بيفدويكى كتير ربنا يجزيهم خير
انتى منين من مايو ممكن نكون جيران
نيرمين2006
نيرمين2006
دينا كنتى قولتى على دكتور اسنان كويس فى مدينة نصر؟؟؟؟؟؟ اللى يعرف حد كويس يقولى يا جماعة ضروورى النهاردة
دينا كنتى قولتى على دكتور اسنان كويس فى مدينة نصر؟؟؟؟؟؟ اللى يعرف حد كويس يقولى يا جماعة...
:06:

يعني ماحدش عبرني وقال لي علي دكتوره أسنان شاطره ان شا الله في المريخ حتي
mooty
mooty
'dfطيب يا دون انتى كنتى فى اى غرع عمر افندى علشان نروحة؟؟؟
mooty
mooty
يا روشانا هو انتى روحتى اللى كانت فية دون؟؟؟
"محتاجة للدعاء"
السلام عليكم

معلش يابنات انا مبدخلش غير لما اكون محتاجة حاجه لان وقتي ضيق جدا

بس انا كنت دخلت من فترة وحطيت حاجه مفيدة بس محدش عبرني فانا بقه زعلانه ومش هحط حاجه مفيده تاني>>>بتلكك:p:p

لا بجد بالعافيه بدخل النت ونفسي اقرا الملف ده كلمة كلمة بس طبعا مش لاحقه

المهم كنت عايزة اسالكم يابنات على حاجتين

عايزة اسال على اسامي مطاعم بتعمل بوفيهات لحاجات صغيرة زي فطاير وميني جاتوه وحاجات بارده لتقدميها في مناقشة ماجستير
وياريت لو في المعادي او ليها فروع في المعادي او مش مشكلة لو في اي مكان تاني

وكمان عايزة اسال عن محلات اللي ممكن تعمل ديكورات لقاعات بس مش افراح يعني ديكور شيك لقاعه صغيره

افيدوني وجزاكم الله خيرا