د.وداع
د.وداع
نيفو علي فكرة انا عندي كتاب للدكتور سمير عباس اسمه اعطني طفلا باي ثمن متكلم عن نقاط كتير من اللي انتي قلتيها نفسي اشارك معاكم بس انا امية في الكمبيوتر:35: فقوليلي ازاي اكتب الموضوع كامل وابعتهولك بس في ظروف النت الضغيف بتاعي
نيفو علي فكرة انا عندي كتاب للدكتور سمير عباس اسمه اعطني طفلا باي ثمن متكلم عن نقاط كتير من اللي...
نادو
حمدالله علي سلامتك
خسارة اني قمت نمت ومكلمتكيش ربنا يكرمك يارب ويجعل تعبك في ميزان حسناتك ويعوض صبرك خير ان شاء الله
اشتقت
ربنا يخليكي
ادعيلي ربنا يربط علي قلبي الايام دي
د.وداع
د.وداع
نادو حمدالله علي سلامتك خسارة اني قمت نمت ومكلمتكيش ربنا يكرمك يارب ويجعل تعبك في ميزان حسناتك ويعوض صبرك خير ان شاء الله اشتقت ربنا يخليكي ادعيلي ربنا يربط علي قلبي الايام دي
نادو حمدالله علي سلامتك خسارة اني قمت نمت ومكلمتكيش ربنا يكرمك يارب ويجعل تعبك في ميزان حسناتك...
شيمو
مبروك الخسسان وعقبال الباقي
ربنا يعينك
بوبا
ايدي علي كتفك حاعمل المحشي بس ياتري مين ياكله
ده انا وجوزو بعيد عنك اكالين قوييييييييي
بنخلص الكرنبة الصغننه علي مرتييييييييييييين:icon33:
ام انس 2006
ام انس 2006
ربنا يخليكى لية يا توتا انا يا حبيبتى ان شاء الله هسافر 27/3 بأمر الله اما بالنسبة للدعوات فطبعا انا مش ممكن انسى اخواتى الى مليش غيرهم وبجد يا توتا يا ريت تحولى انك تسافرى العمرة ودى بقى تبقى الرحلة الى المفروض انك تعمليها علشان تريحى اعصابك وتريحى جسمك وبعدها تدخلى العملية من جديد وان شاء الله بعدها ربنا هيكرمك بدون عمليات فكرى وحاولى كدة ولو عايزة تسافرى معايا يا ريت نبقى احلى صحبة
ربنا يخليكى لية يا توتا انا يا حبيبتى ان شاء الله هسافر 27/3 بأمر الله اما بالنسبة للدعوات فطبعا...
تقبل الله مقدما يا طمطم

ان شاء الله انا عايزة اطلع عمرة قبل ما انزل اجازة في الصيف

ايه رأيك لو كبست على نفسك وطلعت اخر 3 ؟؟
غالبا هيكون وقت مناسب لجوزي

موافقة طبعا انا عارفة
د.وداع
د.وداع
طيب ايه المشكله يا هدي حتى لو تحليل جوزك طلع وحش بعد الشر اصلا التلقيح الصناعي بيتعمل عشان ضعف الحيونات المنويه
طيب ايه المشكله يا هدي حتى لو تحليل جوزك طلع وحش بعد الشر اصلا التلقيح الصناعي بيتعمل عشان ضعف...
ماما
ربنا يبارك فيكي يارب ويكتبلك التوفيق الشهر ده بدعيلك من قلبي والله وربنا يتم لمشتاقة علي خير
وكل البنات
آميييين
حلوة المعلومة دي
طب بعد الابرة بقي يكون الجماع امتي؟