mooty
mooty
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
يا دوووووووووووووووووووووووووون

عاوزة الملخص بقى ارجوكى \

ابعتيلى حتى اللى انتى خلصتية دلوقتى
mooty
mooty
don don :
نوودى

انا مش ها اتصالح غير بشيكولاتة ((مع انى عاملة دايت))

بس الدايت مالهاش علاقة بالشيكولاتة

اعملى حسابك بقى...
don
don
don don :
اخيرا وصلتوا يا صباح الصباح واعياد الميلاد على نوودى الحلوة وكل سنة وانتى بالصحة والسعادة يارب مووتى الهرابه حمد الله على السلامة ورحلة موفقة وسعيدة . شايفة البنات بيجروا ورا بعض ازاى ؟ بس الحق يقال محدش منهم اتحرك من مكانه وانتى مش هنا (يا شديد) غيداء (صح كدة ) شكرا مقدما وحتعبك معايا وخدى راحتك وعلى مهلك وزووزتى الارز البخارى مكتبنهوش قبل كدة عيزاة؟؟ نوودى احنا على فكرة كتبنا تسييح الشيكولاتة الخام قبل كدة عموما انتى بتجيبى حتة زبدة يعنى حوالى معلقة او نص صباع ولما يشيح بس تحطى علية قالب ال شيكولاتة وتدوبيهم بالمعلقة لحد ما الشيكولاتة تدوب وازا كنتى عايزة تخففيها تحطى شوية شوية صغيرين لبن بس مايكنش بارد لحد السمك اللى انتى عيزاة ودة طبعا كله على حمام ماء يعنى حلة صغيرة فيها الشيكولاتة جوة حلة اكبر فيها الماء وممكن كمان تدوبيها بحليب مكثف بيبقى طعمها حلو
اخيرا وصلتوا يا صباح الصباح واعياد الميلاد على نوودى الحلوة وكل سنة وانتى بالصحة والسعادة يارب ...
يا مووووتى ابعتهولك على الميل ولا زى ما بنعمل على الماسنجر وتستقبلية وانتى قاعدة
don
don
don don :
ماقلتلكيش يا مووتى مش انا طول ما انا قاعدة افتح الصفحة اللى انتى بعتيها وافضل ادوس على الاسم و تنزلى السوبيا انشكح قوى ...وعلى فكرة ابنى فرحان قوى بالحركة بتاعة البورجر وكان مبسوط من الحديث معاكى
don
don
don don :
يا هبة ابو طرطور ازرق دة جيباة منين دة انتم انانيين انانية يا شيخة وبعدين انا تعبت من الكتابة صابعى عرق ووجعنى يعنى خلى عندك ....... واكتبى حاجة