توتة الكتكوتة
السلام عليكم عزيزتي،
الاختبار بسيط بس محتاجة تذاكري التعليمات اللي بيبعتوها بدقة حتى تقدري انك تنجحي فيه ان شاء الله و بالتوفيق، إذا احتاجتي أي مساعدة أنا بالخدمة. أما عن وقته ده متروك تحديده للشركة بس غالبا بييجي يوم الاثنين من كل أسبوع بعد تسلمهم للتعهد، النظام شوية تغير عن ما بدأت فلست متأكدة بالظبط من التوقيت.
نظام الاختبار عبارة عن جزئين نظري و هو أسئلة اختيارية 24 سؤال إذا نجحتي بتنتقلي للجزء العملي و هو نسخة مصغرة من العمل ذاته الاختبار مدته أسبوع مطلوب انك تنهي الجزئين خلال هذا الأسبوع ممكن تجاوبي جزء و تطفي الجهاز و بعدين ترجعي تكملي يعني مش مرتبطة بمواعيد غير انك تنهيه قبل الأسبوع ما ينتهي. طبعا الامتحان العملي أطول من النظري و عشان كده هم حاطين أسبوع لذلك يفضل انك تحاولي تنهي الامتحان النظري في أقرب فرصة. كمان الامتحان نظام الكتاب المفتوح يعني تقدري ترجعي للتعليمات خلال الإجابة في أي وقت تحبي.
إن شاء الله أكون قدرت أجاوب على أسئلتك و اذا في أي استفسار أنا موجودة إن شاء الله.
ساره الحلوة
ساره الحلوة
يعطيكِ العافية
هل الوظيفة للأناث فقط ؟
أما يمكن للذكور التسجيل فيها ؟؟
oum nasser
oum nasser
مشكورة يا حياتي..الله يجعله في ميزان حسناتك يا رب..
ارسلت لهم التعهد...وانتظر الرد...وان شاء اوافيك بأي جديد...
rehalgenan
rehalgenan
اختي اذا ما ارسلوا الي الي التعهد للتوقيع يعني خلاص ما يبغوا و لا لسه ممكن يردوا علي و هل هم يعتذروا عن عدم الوظيفة و لا يتركوكي تستني ردهم
الحنونه2006
الحنونه2006
مشكورة توته الكتكوته
انا راسلتهم وارسلولي فورم بالاكسل عشان اعبي معلوماتي والله كريم