don

don @don

عضوة مميزة

***ملف فيدى واستفيدى ***

اطباق عالم حواء

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ان شاءالله ده حيكون ملف شيق ومفيد بقدر الامكان وبمدنا بالمعلومات المفيده اللى حنضعها وحنكتبها كلنا مع بعض ( وربنا ما يحرمنا من بعض ولا من لمتنا الحلوه اللى هى لمساندتنا لبعض لوجه الله تعالى )

اكيد فيه بينا عروسه جديدة ومحتاجه خبرتنا فى ادارة بيتها واكيد فيه بنات على وش جواز ومحتاجة محلات بأسعار مناسبه واكيد عيد الاضحى جاى وكل عام وانتم بخير ومحتاجين اماكن فيها منتجات شيك وبرضه بأسعار مناسبه واكيد عندنا اطفال حيدخولوا جضانة او مدرسه ممكن نساعد بعض بأسماء تكونوا جربتوها ومرتاحين فيها

يعنى نحاول نفيد بعض ونستفيد من يعض على قدر المتاح عندنا وربنا يجعل لكل بنت تساعد اختها لوجه الله تعالى فى ميزان حسناتها

اعتقد انه ممكن يكون اكتر للمصريين لكن مش شرط لان ممكن اخواتنا العربيات يستفيدوا علشان لما يحضروا لمصر يكون عندهم معلومات مسبقه ممكن تفيدهم
وايضا لو فيه اخت مصريه فى اى بلد تانى ممكن تسأل بنات هذا البلد عن اى شىء تريده وممكن يفيدوها

اتمنى ان الملف يحقق الفايدة للجميع ويوفى بالغرض

ملحوظة الملف ده جمااااعى بتاعنا كلنا

اشكركم
2K
364K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

don
don
فى محل الحلويات تيباروز اللى فى شارع النزهه عند دار الدفاع الجوى بيعملوا كل يوم الصبح فقط بوتى كرواسان وبوتى دانش وباتية طعمهم حلو جدا ومقاسهم حلو ممكن للفطار او للمدرسة او معاكى فى الشغل سعر الواحد 55 قرش
على فكرة لسؤالك يا نهى لو انتى عايزة تشتريه فى اى معاد غير الصبح ابقى كلميهم قبلها بيوم واحجزيه اضمنلك
miro
miro
طيب انا هبتدي بحاجة ممكن تكون قديمة بس مريحاني وعلشان مزعلش هايا
فراخ القدس لذيذة وبيجبوهالي لغاية البيت وسعرهم حلو وحاجاتهم حلوة
والسايت بتاعهم اهو

http://www.masralkods.com/Prices.asp

دون انا بجيب الفراخ البلدي بس مبجبش فراخ بيضا وبتكون صحيحة طبعا وحلوة اوي
كمان البانيه وفيه دبابس واوراك وصدور وشيش طاووق حلوين كمان
والبيض عندهم رخيص بس المشكلة ان البيض مفيهوش توصيل يعني لازم تعدي على المنفذ بتاعهم

الاسعار على السايت مش متحدثة انتي بتتصلي وبتسالي على اسعارهم بس هي حلوة
don
don
بتطلبى امتى يا ميرو يومها الصبح ولا قبلها بيوم ؟؟؟؟ جربتى البط عندهم
miro
miro
كمان انا عندي سؤال لدينا من ساعة ما جبت ابني وانا مبعرفش اروح السوق

ومعرفش بقى الحاجات موسمها امتى علشان بتكون رخيصة فيه

فلما ببعت البواب يجيبلي خضار بجيب حاجات السلطة بس

فانا عايزة اعرف مواسم الخضار بيبقى رخيص امتى علشان اخزن في الفريزر
مثال:

البامية والبسلة والفاصوليا وكده