don
don
مساء الفل يا بنات كل سنة و انتم طيبين وحشتووونى جداااً طبعاً شكلكم حتبتدوا ريجيم فمفيش طبخ ولا اكلات جديدة:( الملف هناك مهجور قلت اجى امسى عليكم هنا عملت تورتة لبنتى فى عيد ميلادها و لزفت عليها صورة بالليزر مش عارفة بس انزل الصور الموقع اللى كنت بنزل منه خرب:icon33: حدور على موقع تانى انزل منه عملت الصور فى محل درب البرابرة ممكن تخدولوا اى صورة على فلاشة او مطبوعة و هو يجهزها تانى يوم يدوب تلزقيها على وش الكيك او المقاس الصغير للكوكيز و الكب كيك حلو ده يا ميرو اكيد حروحله ان شاء الرحمن بصى يا ستى انا كمان بروح عند واحد فى الوكالة عنده قماش لينا و كمان لملايات العيال برينسسز، و ديزنى و كل حاجة و شكلهم نضيف اووووى زى اللى فى كارفور ب100 جنية الطقم و بيفصلى و انا قاعدة الطقم ب5 جنيه بس مش 7 و نص بتقف الملاية و 2 خددية حاولى 42 جنية هو فى كذا واحد هناك انا بجيب المتر بتاع العيال ب13 فممكن توصلى للسعر ده او اقل مع اى واحد هناك كلهم زى بعض دندووون ازيك يا قمر lock & lock هايلين ما شاء الله و ازايز المياه بتاعتهم هايلة انا اتحدث الانجليزية بطلاقة قوليلى للاخبار:) انا عندى واحدة المانى هايلة كنت جايباها من السوق الحرة اسمها DBK و عندى واحدة اوليمبيك لكن مفيش مفارنة الحقيقة بينهم
مساء الفل يا بنات كل سنة و انتم طيبين وحشتووونى جداااً طبعاً شكلكم حتبتدوا ريجيم فمفيش طبخ ولا...
بصى يا شهيدة دة اللينك بتاع شهد الحياة نفسها وحتلاقى فيه ارقام تليفوناتها كلميها وخليها توصفهولك زى ما انا عملت هو خلف النادى الاهلى بس بصراحه هى برضه اللى وصفتلى حلو
http://shahdelhaya2006.multiply.com/

جارتى بتقول انهم طبقوا كبداية فى بعض المدارس وبتقول انهم تقريبا حيعملوها بشتراك شهرى 150 ج علشان كدة بقولكم اشتروا انتوا الجهاز بالتقسيط وزاكروا انتوا للعيال فى البيت بس والله شرح فى منتهى الجمال صوت وصورة واسئلة واختبارات

ايوة الرساله وصلتنى ورديت عليكى بأرقام ام محمد شوفى كدة ولو موصلتش ابعتهالك تانى
وبالنسبة لميتلاند انا بجيب من الفرع اللى فى ميدان تريومف الشارع اللى اخره مدرسه جمال عبد الناصر وعلى ناصيته فكهانى وحاضر اجيبلك نمرته وهو عنده برضه توصيل طلبات

يا اهلا يا اهلا يا شيمو ... بصى يا شيمو هو دلوقتى عامل تخفيضات كويسه على حاجات ومتنسيش تبصى بالمرة على زهران لانه ابتدى الاوكازيون والبنات اللى بتجهز ما شاءالله منتشرين فيه بيشتروا حاجاتهم لان بصراحه ناس كتير بتنتظر الاوكازيون بتاعه

وانا برضه احيانا كتير بزهق وباخد 6 ايام free ويوم ريجيم :icon33:

حكون فين ياشيمو بدور على واسطة فى بنك ان شاالله يارب بنك الاصلاح الزراعى :icon33:

تصدقى بالله يا لاروزتى المشكلة مش فى النصايح ولا فى الريجيمات ولا فى الدكاترة ان كان عليا ممكن اكتبلك الريجيمات والنصايح اللى قلبك يحبها وحتملى المنتدى وكل المنتديات اللى جنبنا بس المهم اللى ينفذ :mad:

زى ما انتوا عايزين هنا احنا مع بعض وهناك برضه مع بعض

وفيه كمان فى ميدان الجامع عند سمير وعلى ( استنى هو ده اسم مكتبة ولا دة اسمه ؟؟؟طيب مؤقت على ما افتكر ) جنب محلات دينا على طول وقدام شوية فيه محل حاجته حلوة وفيه البرا تقليد الاصلى جنب محل سوق الخيط

فيه كتير وباسعار كتير من اول التوحيد والنور لحد عمر افندى

انا بتاعتى كانت من السوق الحرة بس مش فكرة اسمها حصورهالك واقولك عليها

بصى يا سموحه ابتدى استغلى التخفيضات من دلوقتى لحد عيد الام يعنى روحى زهران بتاع ارض المعارض وروحى الفيومى وروحى 6 اكتوبر وروحى عمر افندى يعنى خدى جوله سريعه فيهم واعتقد مركاتو يا عامل عليهم يا اما قرب يعمل

ايوة مش حتفرق كتير لكن المهم انك بتلاقى طلبك بدل ماتستنى تجبيها من مكان ارخص ومتلقيهاش

على فكرة فعلا طلعوا حلوين والتجربه نجحت
don
don
don don :
بصى يا شهيدة دة اللينك بتاع شهد الحياة نفسها وحتلاقى فيه ارقام تليفوناتها كلميها وخليها توصفهولك زى ما انا عملت هو خلف النادى الاهلى بس بصراحه هى برضه اللى وصفتلى حلو http://shahdelhaya2006.multiply.com/ جارتى بتقول انهم طبقوا كبداية فى بعض المدارس وبتقول انهم تقريبا حيعملوها بشتراك شهرى 150 ج علشان كدة بقولكم اشتروا انتوا الجهاز بالتقسيط وزاكروا انتوا للعيال فى البيت بس والله شرح فى منتهى الجمال صوت وصورة واسئلة واختبارات ايوة الرساله وصلتنى ورديت عليكى بأرقام ام محمد شوفى كدة ولو موصلتش ابعتهالك تانى وبالنسبة لميتلاند انا بجيب من الفرع اللى فى ميدان تريومف الشارع اللى اخره مدرسه جمال عبد الناصر وعلى ناصيته فكهانى وحاضر اجيبلك نمرته وهو عنده برضه توصيل طلبات يا اهلا يا اهلا يا شيمو ... بصى يا شيمو هو دلوقتى عامل تخفيضات كويسه على حاجات ومتنسيش تبصى بالمرة على زهران لانه ابتدى الاوكازيون والبنات اللى بتجهز ما شاءالله منتشرين فيه بيشتروا حاجاتهم لان بصراحه ناس كتير بتنتظر الاوكازيون بتاعه وانا برضه احيانا كتير بزهق وباخد 6 ايام free ويوم ريجيم :icon33: حكون فين ياشيمو بدور على واسطة فى بنك ان شاالله يارب بنك الاصلاح الزراعى :icon33: تصدقى بالله يا لاروزتى المشكلة مش فى النصايح ولا فى الريجيمات ولا فى الدكاترة ان كان عليا ممكن اكتبلك الريجيمات والنصايح اللى قلبك يحبها وحتملى المنتدى وكل المنتديات اللى جنبنا بس المهم اللى ينفذ :mad: زى ما انتوا عايزين هنا احنا مع بعض وهناك برضه مع بعض وفيه كمان فى ميدان الجامع عند سمير وعلى ( استنى هو ده اسم مكتبة ولا دة اسمه ؟؟؟طيب مؤقت على ما افتكر ) جنب محلات دينا على طول وقدام شوية فيه محل حاجته حلوة وفيه البرا تقليد الاصلى جنب محل سوق الخيط فيه كتير وباسعار كتير من اول التوحيد والنور لحد عمر افندى انا بتاعتى كانت من السوق الحرة بس مش فكرة اسمها حصورهالك واقولك عليها بصى يا سموحه ابتدى استغلى التخفيضات من دلوقتى لحد عيد الام يعنى روحى زهران بتاع ارض المعارض وروحى الفيومى وروحى 6 اكتوبر وروحى عمر افندى يعنى خدى جوله سريعه فيهم واعتقد مركاتو يا عامل عليهم يا اما قرب يعمل ايوة مش حتفرق كتير لكن المهم انك بتلاقى طلبك بدل ماتستنى تجبيها من مكان ارخص ومتلقيهاش على فكرة فعلا طلعوا حلوين والتجربه نجحت
بصى يا شهيدة دة اللينك بتاع شهد الحياة نفسها وحتلاقى فيه ارقام تليفوناتها كلميها وخليها توصفهولك...
بصوا يا بنات انا لقيت فى اولاد رجب بالصدفه قطاعه الاناناس حتى كانت فيه اخت فى المنتدى بتسأل عن مكانها وانا برضه كنت بدور عهليها وزلقيتها وتمنها 20 ج تقريبا

وفيه دى من مركاتو بس مش حلوة ابدا دى بتحطى جواها رول الورق الفويل او رول ورق الذبدة وتسجبى منه بس للاسف عاملينها صغيرة عن مقاس الرول يعنى كل ما اجى اسحب منها تروح مفتوحه ومفكوكة
memsi
memsi
ملكة الرومانسية

انا رحت الفرع اللى في الكوربة حلو اوى

دينا

انا فاكرة برضه المحل دة او حاجة شبههه كدة في الحتة دى جبت منه قبل كدة حلو
بس كنت ناسياه
جزاك الله خير
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
انا امبارح رحت درب البرابرة

كنت بشتري علب تورت من هناك عندهم مقاس 25×25 و مقاس 30×30

و شفت عندهم اكياس تشوكلت تشبس هرشي شيكولاته بيضاء

و كانت عندهم نستله برضو

و لقيت عندهم الجديد الوان طعام فوستر كلاس ب 11.50 ج

و فيه روح المانجا و الاناناس و كتير من الانواع برضو فوستر كلاس ب 11.50 ج

ده الجديد
ROSHANA
ROSHANA
دينا

مرسي يا جميلة ومستنية نمرة ميت ماركت

مي

اهلا بيكى فى الملف الجديد

ممكن تقوليلى اسم المحل فى الوكالة اللى عنده ملايات ديزنى والاميرات لو سمحتى

مى ودينا

ازازات المياه بتاعة لوك اند لوك اصدكوا اللى عاملة زى الزمزمية شفافة ولونها ازرق؟؟؟ ولا فى منها كبير تتحط فى التلاجة لو فى كبير منها يا ريت تقولولى فين
عشان ماشفتش فى الابيارى غير اللى شبة الزمزمية دى