hamdy916
hamdy916
وديه لتوكيل نوكيا وعشان تعرفي اقرب فرع ليكي اتصلي ب19606
وديه لتوكيل نوكيا وعشان تعرفي اقرب فرع ليكي اتصلي ب19606
ازيكم يا بنات انا عضوه جديده وسطيكم بس معلش دخله باسم ولادى ومش عارفه اسجل باسمى خالص يا ريت تقبلونى وسطكم انا اسمى دينا

ممكن حد يقولى ازاى ادخل للمكان ده لانى بدخل لمنتدى لك وبعد كده مش بعرف ادوس على اى موضوع علشان اوصلكم

تانى طلب انا ساكنه فى زهراء مدينه نصر وابنى عنده سنه وتسع اشهر وعايزه اودى حضانه علشان انا بشتغل فعيزه حضانه تكون فى زهراء مدينه نصر ومتكونش غاليه يعنى

واخيرا انا اسمى دينا بس مش عارفه اغير اسمى والباس ورد
don
don
Amml N Amml N :
الف سلامه يا دون ربنا يشفبكي ويعافيكي وتنوري تاني ان شاء الله
ليه ليه ليه ده كله ؟؟؟؟؟؟ ايه اللى دخل توكيل نوكيا فى الموضوع ؟؟؟؟ دى بتقولكم وقع فى الفراولة .....الفرررررررراوله .....يبقى الطبيعى انها تحطه فى التلاجة :icon28:بالهنا والشفا يا رشروش خليه فى التلاجه حينفعك فى الصيف .....واضح ان الموبايلات كلها جاعت انتى بتاعك نزل فى الفراولة واللى عندنا سبقه بس نزل فى الشوربة :icon28:
don
don
Amml N Amml N :

يارب منحرمش منكم ابداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ولا من سؤالكم

ولوووووو .....ولووووو ملقوش فى الورد عيب قلوله يا احمر الخدين :hahaha: ماتتهزيش يا ميرو :hahaha:

زعلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالانة منك يا رورو :06:

الله ينور عليكى هو ده فعلا الملخص المفيد بصراحه انا كنت لسه حرد واكتب الكلمتين دول وفعلا بنات المضيفه كانوا بيسئلوا فى الموضوع دة ودة كان ردى عليهم حاولوا تجيبوا الحاجات دى بالذات الغساله والتلاجه والبوتجاز اللى هما عليهم المهام الصعبة والشاقه مستوردين بقدر الامكان انا عارفه انهم غاليين لو تعرفى تحوشيهم او بالقسط او حتى حوشى على فلوس نقوط الفرح للعروسة اللى بتجهز لان دول حيعيشوا العمر معاكى لكن بالنسبة للمرى والله ما اعرف فى الانواع خالص لكن اللى بفضله البوش والسيمنس والجليم غاز والجنرال

موجود فى صيدليه العزبى

والله لو عرفتيلى اللى مصتقصدنى لاخدلك منه ال 30 قرش اضعاف اضعاف :hahaha:
tadoh
tadoh
السلام عليكم ابلة دينا المنتدي كله
منور الحمد لله ربنا يتم شفاؤك علي
خير ولايحرمنا منك ابدا انا فرحت جدا
بعودتك الينا بجد كنا جميعا مفتقدينك.
tadoh
tadoh
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
للجميع كل التحية والتقدير اخواتي