ROSHANA
ROSHANA
مرسي اميرة ونوران

برضه منى قالتلى فى الملف التانى باناسونيك

يبقى كده 3 0 لصالح باناسونيك شكرا يا بنات :)
mira2
mira2
بنات فى السريع ايه افضل شفاط للحمام والمطبخ ؟؟ توشيبا ولا باناسونيك
بنات فى السريع ايه افضل شفاط للحمام والمطبخ ؟؟ توشيبا ولا باناسونيك
روشانا انا عارفه ان اغلبيه الاصوات لصالح باناسونيك بس بصراحه انا عندى الشفاط والتلاجه ومروحه توشيبا وكله شغال تمااااااااااااااام الحمد لله وبصراحه الشفاط عندى باستهلكه جامد وشغال زى الفل الحمد لله
عموما انا قلت اقول على تجربتى مع توشيبا يمكن تفيد
اميرةعربية
اميرةعربية
mira2 mira2 :
روشانا انا عارفه ان اغلبيه الاصوات لصالح باناسونيك بس بصراحه انا عندى الشفاط والتلاجه ومروحه توشيبا وكله شغال تمااااااااااااااام الحمد لله وبصراحه الشفاط عندى باستهلكه جامد وشغال زى الفل الحمد لله عموما انا قلت اقول على تجربتى مع توشيبا يمكن تفيد
روشانا انا عارفه ان اغلبيه الاصوات لصالح باناسونيك بس بصراحه انا عندى الشفاط والتلاجه ومروحه...
انا كمان عندي توشيبا في المطبخ وشغال زي الفل
كده 2 توشيبا حد يزود.........:39:
amirasidky80
amirasidky80
شوفو يا جماعة الرابط دة بتاع الزنوكي عشان تتفرجو علي منتجات التروفال كلها و اشكالها...و منتجات الزنوكي كمان...عشان الي عايز يشتري قبل رمضان يكون عنده فكرة
http://www.elzenouki.com/
memsi
memsi
بنات انا نفسى اعمل مشروع حضانة اية رايكم
بنات انا نفسى اعمل مشروع حضانة اية رايكم
هيوشا مشروع جميل طبعا بس عايز امكانيات جامدة مكان واسع يكون في جنينة صغيرة مثلا محتاج ناس بتفهم وتعرف ازاى تتعامل مع الاطفال مش مجرد ناس هتنظف وتغير وتاكل لا غير دول لازم يكون في اخصائيات يعملوا انشطة مع الاطفال يعلموهم حاجات مفيدة
لازم يكون في لعب اطفال كويسة ترابيزات وكراسي صغيرة مكعبات صلصال اعمال فنية

يعني لازم تفكرى لو انتى هتودى ولادك حضانة هتبقى عايزة يكون فيها ايه

الحضانة مش لازم تكون مجرد مكان الولاد يقعدوا فيه لغاية ما اهاليهم يجوا ياخدوهم وخلاص وافتح التليفزيون وانتهينا على كدة

يعني الموضوع عايز دراسة و تفكير