don
don
don don :
بصى هنا يا نورا لما لقيت كذا نوع قلت احطلك اللينك وانتى تتصرفى http://www.google.com/search?hl=en&q=%D9%85%D8%B3%D8%AD%D9%88%D9%82+%D8%BA%D8%B3%D9%8A%D9%84+%D9%84%D9%84%D9%85%D9%8A%D8%A7%D9%87+%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%B3%D8%B1%D8%A9&aq=o&oq= هيا حتتصرف لكن حتعملى انتى اية ؟؟؟؟؟؟:hahaha: ازيك يا سمسم عامله اية يا حبيبتى ؟؟ كل عام وانتى بخير ...حاولى تشاركى معانا بقدر الامكان دى اللمه حلوة يا سمسم حشفهولك يا لوزة وان شاءالله حقولك لو لقيته اسألتك كترت قوى يا روشانا وكدة ميرو حتزهق مننا وحتضطر انها كل ماتدخل تقولنا صنف جديد :hahaha: مش حينفع كدة يا روشانا ........ ما قالتلك لقتهم عند حماتها :hahaha::hahaha: متزعليهاش منك بقى :hahaha:
بصى هنا يا نورا لما لقيت كذا نوع قلت احطلك اللينك وانتى...
بصى يا روشانا مش فيه مثل بيقول الفقى لما يسعد :icon28:
اختى سافرت امريكا وقلتلها على ميرو وير قصدى التبر وير تشوف اخباره هناك وسعره وكدة المهم انها لفيت عليه هناك لكن لقيت حاجة مشابهه ونفس الفكرة بس مع اختلاف الاسماء المهم جابتلى علبه فيها 16 علبه مختلفه المقاسات على اساس ان انا اجربهم الاول واشوف زى ما قالت ميرو ولا لأ المهم جابت العلبه ب 20 دولار يعنى 100 ج ودة شكلهم

وجارى تجربتهم لكن ان شاءالله لحد دلوقتى كله ماشى تمام

المفاجأة التانية
don
don
don don :
بصى يا روشانا مش فيه مثل بيقول الفقى لما يسعد :icon28: اختى سافرت امريكا وقلتلها على ميرو وير قصدى التبر وير تشوف اخباره هناك وسعره وكدة المهم انها لفيت عليه هناك لكن لقيت حاجة مشابهه ونفس الفكرة بس مع اختلاف الاسماء المهم جابتلى علبه فيها 16 علبه مختلفه المقاسات على اساس ان انا اجربهم الاول واشوف زى ما قالت ميرو ولا لأ المهم جابت العلبه ب 20 دولار يعنى 100 ج ودة شكلهم وجارى تجربتهم لكن ان شاءالله لحد دلوقتى كله ماشى تمام المفاجأة التانية
بصى يا روشانا مش فيه مثل بيقول الفقى لما يسعد :icon28: اختى سافرت امريكا وقلتلها على ميرو وير...
كنت فى مركاتو من كام يوم ولقيته عامل تخفيضات تحت على بعض المنتجات ومنهم ادوات وعلب بلاستيك المهم بضرب بعينى لقيت علبه بشبه عليها واتاكد لما لقيت واحدة بتقول للى جنبها ياااه هيا العلب دى غاليه على اية ؟؟؟ وراخت مدا ايدها واخدت علب من الرخيصه المهم لقيتهم نوع تالت للتبر وير عبارة عن علبه فيها 6 او 8 علب وبعد التخفيضات ب 80 ج وبرضه صورتهملك

المهم وبصيت لقيته حاطط فى مكان تانى علب برضه هما هما بس مش بالعلبه بيبعهم بالواحدة وبرضه صورتهملك
don
don
don don :
كنت فى مركاتو من كام يوم ولقيته عامل تخفيضات تحت على بعض المنتجات ومنهم ادوات وعلب بلاستيك المهم بضرب بعينى لقيت علبه بشبه عليها واتاكد لما لقيت واحدة بتقول للى جنبها ياااه هيا العلب دى غاليه على اية ؟؟؟ وراخت مدا ايدها واخدت علب من الرخيصه المهم لقيتهم نوع تالت للتبر وير عبارة عن علبه فيها 6 او 8 علب وبعد التخفيضات ب 80 ج وبرضه صورتهملك المهم وبصيت لقيته حاطط فى مكان تانى علب برضه هما هما بس مش بالعلبه بيبعهم بالواحدة وبرضه صورتهملك
كنت فى مركاتو من كام يوم ولقيته عامل تخفيضات تحت على بعض المنتجات ومنهم ادوات وعلب بلاستيك المهم...
يعنى من الاخر كدة يا روشانا احنا نشترى من دول عشان نخلص وناخدهم معانا ونروح نزور ميرو ونبدلهم منها واظن كتر الف الف خيرنا ان احنا حنديها الجداد وناخد منها القدام مش مشكله ما كتر خيرها برضه هى اللى دلتنا عليهم وكدة نبقى خلصنا من العلب ونفوق يقى للمقالى :angry2:
don
don
don don :
يعنى من الاخر كدة يا روشانا احنا نشترى من دول عشان نخلص وناخدهم معانا ونروح نزور ميرو ونبدلهم منها واظن كتر الف الف خيرنا ان احنا حنديها الجداد وناخد منها القدام مش مشكله ما كتر خيرها برضه هى اللى دلتنا عليهم وكدة نبقى خلصنا من العلب ونفوق يقى للمقالى :angry2:
يعنى من الاخر كدة يا روشانا احنا نشترى من دول عشان نخلص وناخدهم معانا ونروح نزور ميرو ونبدلهم...
بالنسبة للبرسو يا نورا هو عايز بس دعك كويس قوى فى مرحله التلميع علشان يديكى نتيجة حلوة وبالنسبة للنجف لو هو فى مصر ممكن بتكلمى الراجل بييجى ينضفهالك فى البيت ويلمعهالك وابقى شوفيه حيعملها بأية او استنى انا نازلة ناحيه خان الخليلى والله لقف اسألك واحد :42: واقولك
بمناسبة النجف اذا كنتى عايزة تعملى تغيير او نيولوك لنجفه الصالون او الانترية مثلا ممكن تروحى درب البرابرة عند بتوع النجف وتشتريلك مثلا كام كريستاله ملونين يمشوا مع لون القماش او الستارة عندك وتروحى مبدله كام واحدة بيضا وتعلقى بدلهم الملون والله حيديكى شكل حلو وحتحسى ان فيه حاجة جديدة وبالمناسبة متشتروش كريستال النجف من بتوع النجف اشتروه من عند واحد اسمه احمد سكر ده محل صغير بيبيع مستلزمات النجف بسعر الجمله زى السلك المذهب او الكريستال او الكلبسات الذهبى وهكذا يعمى مثلا الكريستاله عندهم ب 9 ج تحديها من عنده ب 7 ج كدة مثلا
miro
miro
don don :
بالنسبة للبرسو يا نورا هو عايز بس دعك كويس قوى فى مرحله التلميع علشان يديكى نتيجة حلوة وبالنسبة للنجف لو هو فى مصر ممكن بتكلمى الراجل بييجى ينضفهالك فى البيت ويلمعهالك وابقى شوفيه حيعملها بأية او استنى انا نازلة ناحيه خان الخليلى والله لقف اسألك واحد :42: واقولك بمناسبة النجف اذا كنتى عايزة تعملى تغيير او نيولوك لنجفه الصالون او الانترية مثلا ممكن تروحى درب البرابرة عند بتوع النجف وتشتريلك مثلا كام كريستاله ملونين يمشوا مع لون القماش او الستارة عندك وتروحى مبدله كام واحدة بيضا وتعلقى بدلهم الملون والله حيديكى شكل حلو وحتحسى ان فيه حاجة جديدة وبالمناسبة متشتروش كريستال النجف من بتوع النجف اشتروه من عند واحد اسمه احمد سكر ده محل صغير بيبيع مستلزمات النجف بسعر الجمله زى السلك المذهب او الكريستال او الكلبسات الذهبى وهكذا يعمى مثلا الكريستاله عندهم ب 9 ج تحديها من عنده ب 7 ج كدة مثلا
بالنسبة للبرسو يا نورا هو عايز بس دعك كويس قوى فى مرحله التلميع علشان يديكى نتيجة حلوة وبالنسبة...
مليش دعوة انا عايزة مندا يا حزمبل انا عايزة منده ههههههههههههه